וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייגלין ביקש להתפלל בהר הבית, נחקר - ושוחרר

1.1.2013 / 12:14

המועמד לכנסת מטעם רשימת הליכוד-ביתנו עוכב לחקירה לאחר שהשתטח ברחבת המתחם, אליו הגיע עם קבוצת פעילי ימין. בתום חקירה קצרה, הוא שוחרר ללא הגבלות וללא ערבות

משה פייגלין, המועמד לכנסת מטעם רשימת הליכוד-ביתנו, עוכב הבוקר (שלישי) לחקירה, לאחר שהשתטח ברחבת הר הבית וביקש להתפלל במקום עם קבוצות פעילי ימין – פעולה האסורה על יהודים. פייגלין, הממוקם במקום ה-23 ברשימת המפלגה לכנסת, הוצא אל מחוץ למתחם. בתום חקירתו, שוחרר פייגלין ללא תנאים והגבלות וללא חתימה על ערבות. מהמשטרה נמסר כי הביקורים במתחם נמשכים כסדרם.

זו אינה הפעם הראשונה שפייגלין, שמוקם במקום ה-14 בפריימריז שנערכו בליכוד, מעוכב לחקירה בנסיבות אלה. בחודש אוקטובר האחרון הוא עוכב לחקירה בחשד שהתפלל ברחבת הר הבית בניגוד לחוקי הווקף הירדני החלים על המתחם, שמתירים את הכניסה אליו למתפללים מוסלמים בלבד.

כל הכותרות, הפרשנויות והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

פייגלין, ראש חטיבת מנהיגות יהודית במפלגת השלטון, הובא אז לחקירה במשטרת מרחב דוד, כשבמקביל קבוצת פעילים מתנועת "ארץ ישראל שלנו" ניסו להיכנס גם כן למתחם, כשלטענתם קבוצת מתפללים מוסלמים המתינה להם במטרה לתקוף אותם. "בכל חול המועד יש מנהג עלייה לרגל. כבר אתמול קיבלנו מידע לפיו קיימת כוונה לפגוע בנו, והמשטרה ידעה על זה - אך לא עשתה דבר", טען אסף פריג, אחד הפעילים שהגיעו למקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully