וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייגלין: ספק אם בגין ומרידור יישארו שרים

בניגוד לרה"מ נתניהו, האיש שנבחר למקום ה-14 ברשימת הליכוד מעדיף שהשרים שנדחקו למקומות לא ריאליים ברשימה לא יכהנו בממשלה הבאה. חיים כץ: "הם קיבלו ממני אלפי קולות"

צילום: וואלה! חדשות, גדעון צנטנר, עריכה: טל רזניק, קריינות, לירון בארי

בגין או פייגלין? ראש הממשלה בנימין נתניהו אמנם אמר אמש (שני) שהוא מעוניין "לשמור לצדו" את השרים בני בגין ודן מרידור גם בממשלה הבאה, אולם משה פייגלין בספק אם זה אכן יקרה. בהתייחס לשני השרים שנדחקו למקומות שאינם ריאליים ברשימת הליכוד לכנסת הבאה, הצהיר הבוקר האיש שדורג במקום ה-14 ברשימה: "אני מאוד מקווה שהממשלה הבאה תייצג את רצון הבוחר". בראיון לגלי צה"ל אמר פייגלין: "בסופו של דבר מי שמכריע הוא ראש הממשלה, ואני בספק שהוא ישלב את האנשים האלה בממשלה".

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם המשנה לראש הממשלה סילבן שלום, שנבחר למקום השלישי בפריימריז בליכוד, התייחס הבוקר לסוגייה ואמר: "אני חושב שראש הממשלה אמר בצורה די ברורה כי מה שיקבע אצלו את רשימת השרים יהיה האנשים עצמם ולא מיקומם". באשר לרשימה שנבחרה הצהיר שלום: "בסופו של דבר מדובר בצמרת שהיא אטרקטיבית, ויש לה משקל ציבורי. כשהציבור מסתכל על הרשימה, הוא רואה אנשים שהוא יכול לסמוך עליהם".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חבר הכנסת חיים כץ, שנבחר למקום ה-12 בפריימריז, הביע צער על דחיקתם של בגין ומרידור למקומות שאינם ריאליים. בראיון לקול ישראל אמר כץ: "הם קיבלו ממני אלפי קולות". הוא גם הצהיר, כי אין אמת בטענות שעשה "דילים". כץ אמנם הודה כי שכר אוטובוסים להביא מצביעים לקלפיות, אך שאל במה זה שונה משכירת שלטי חוצות במליוני שקלים. עוד אמר כי עובדי התעשייה האווירית הם אנשים אינטליגנטים העומדים מאחורי כיפת ברזל ושיגור לווינים לחלל, והם אינם מצביעים פה אחד כפי שמורים להם.

"לא אהיה שר בלי תיק"

יו"ר הקואליציה זאב אלקין, שהתברג בעשירייה הראשונה של הליכוד, אמר הלילה במשדר מיוחד של וואלה!: "זה נכון שאני, דני דנון, יריב לוין, ציפי חוטובלי ויולי אדלשטיין נבחרנו גבוה בגלל הקו האידיאולוגי שאותו הובלנו, אבל אני מזכיר לכם שצחי הנגבי נכנס פנימה, אני לא חושב שהוא ימינה מבגין וממיכאל איתן". אלקין התחייב כי לא ייטול על עצמן תפקיד של שר ללא תיק. "כמו כל פוליטיקאי אני אשמח להתקדם, אבל אני מחפש בפוליטיקה תפקיד עם השפעה, ולכן אם יוצע לי תפקיד שר בלי תיק - אעדיף להישאר יו"ר הקואליציה", הוא הצהיר.

לקריאה נוספת:
פייגלין בחוץ, מרידור ובגין בחוץ
פרשנות: מהפכה בליכוד וכאב ראש לנתניהו
דעה: הקץ לטשטוש - יש שמאל וימין ברורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully