וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייגלין לוואלה!: "הרשימה תמשוך קולות שזלגו ימינה"

שלומי גבאי

27.11.2012 / 18:53

יום לאחר שהבטיח את מקומו בכנסת הבאה, נשמע משה פייגלין בטוח בהצלחת הליכוד בבחירות הקרובות. "החברה כולה זזה ימינה לכיוון נאמנות לארץ ישראל", אמר בראיון לוואלה! חדשות

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

כיממה לאחר פרסום תוצאות הפריימריז בליכוד, ומשה פייגלין – המנצח הגדול של הבחירות, בטוח בהצלחתה של המפלגה. בראיון לוואלה! חדשות הוא מספר כי הוא "מרגיש עכשיו הרבה יותר בטוח בניצחון הליכוד מאשר לפני התוצאה של אתמול. לי ברור שהרשימה הזו תמשוך בחזרה קולות שחשבו לזלוג ימינה כי הליכוד לא היה בשבילם בית".

פייגלין, שנבחר למקום ה-14 ברשימה לאחר שנים בהם ניסה ללא לאות להיכנס לספסלי הכנסת, התייחס לשינויים העוברים על המפלגה, אשר הדיחה אתמול את שלושה משריה הוותיקים. "יש פה תהליך שגדעון סער זיהה אותו נכון כתהליך של חילופי משמרות. כנראה שגם דעותיהם המדיניות לא בדיוק מצאו חן בעיני רוב המצביעים, וזו התוצאה".

בנוגע להרכבה הניצי של הרשימה, ציין פייגלין כי "התוצאות משקפות חתך מייצג באוכלוסייה. תמיד טענתי שהליכוד הוא המיקרוקוסמוס של החברה הישראלית. החברה כולה זזה ימינה: לכיוון הלאומי, לכיוון הערכי, לכיוון של זהות ונאמנות לארץ ישראל, וזה משתקף ברשימת הליכוד".

הוא הכיר תודה לכל מי שהצביע עבורו, אך הודה כי לא הופתע מהתוצאות. בנוגע ליחסיו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שניסה למנוע ממנו מספר פעמים בעבר מלהיכנס למקום ריאלי ברשימה, ציין כי "בשנתיים האחרונות רוח אחרת לחלוטין נושבת ביני לבין ראש הממשל. לי ברור שזו הממשלה הטובה ביותר שהייתה בישראל בעשור האחרון. אני מאמין ומקווה שהנבחרת הנוכחית תוכל לשחזר ואף להאפיל על הישגי הממשלה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully