וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונס הקשישה חותם שנה רווית אלימות בדרום תל אביב

במשטרה אמרו היום כי אונס הקשישה בדרום תל אביב, על פי החשד על ידי נתין אריתראי הוא "חריג", אך מבט על מקרי האונס באזור בחודשים האחרונים מעלה תמונה מדאיגה

צילום: דניאל בוק, טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק: קריינות: לירון בארי

מקרה האונס האכזרי של הקשישה בת ה-83 על ידי אזרח אריתראי בדרום תל אביב, שהותר אתמול (ראשון) לפרסום, מצטרף למקרי אונס רבים שאירעו באזור הזה של העיר בחודשים האחרונים.

בערב יום העצמאות האחרון, בחודש אפריל, ניסו שלושה אזרחים זרים, נתיני אריתראה בני 18-24, לאנוס נערה בת 15 בשכונת שפירא שבדרום תל אביב. נגד השלושה הוגש כתב אישום, בו נטען כי בסביבות השעה 3:00 יצאה הנערה עם ידיד בן גילה ממועדון והשניים נכנסו לחניון סמוך. שלושת הזרים שדדו את הטלפונים הניידים של הקטינים וכן סכום כסף, ואז החליטו לתקוף מינית את הנערה והחלו לקרוע את בגדיה. רכב שנכנס לחניון הבריח את השלושה. למרות שנמצא זרע בגופה של הנערה - מה שמעיד על הצלחת ניסיון האונס - סעיף האישום הוא של ניסיון אונס בלבד, משום שהנערה הצליחה להתנגד לתוקפיה.

הארכת מעצר לסודנים ואריתראים החשודים באונס. דרור עינב
סודני ואריתראי החשודים באונס/דרור עינב

סמוך לאותה התקרית אירע אירוע דומה, בו אזרח סודן בן 37, צעיר בן 20 ואדם נוסף עקבו אחר צעירה בת 19 שיצאה מפאב בדרום תל אביב. כשהגיעה הצעירה לסמטה, חטף אחד מהם את תעודת הזהות שלה ו-600 שקלים וברח. היא התכופפה להרים את התעודה, אותה זרק הגנב, ואז לטענת הפרקליטות התנפלו עליה שני הנאשמים האחרים, גררו אותה בכוח לחניון בסמטת עכו, שם אנס אותה אחד מהם בעוד השני ניסה לבצע בה מעשה סדום. ניידת משטרה שסיירה במקום הבחינה במתרחש והשניים נמלטו.

במקביל לפרשה, הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 22 מאריתריאה בגין ניסיון לאנוס צעירה בת 20 אותה הכיר. על פי כתב האישום, כאשר התגוררו השניים יחד בדירה בתל אביב לפני חודשיים, הוא נכנס לחדר, העיר את הצעירה והציע לה 50 שקלים עבור יחסי מין. כשביקשה ממנו לצאת מחדרה, הוא התנפל עליה, הכה אותה וניסה לאנוס אותה. עוד בחודש מאי, נעצר אזרח אריתראי בן 23 בחשד שפרץ לדירתה של תושבת העיר כבת 50, ניסה לאנוס אותה ותקף אותה באלימות קשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הארכת מעצר לחשוד האריתראי שחשוד באונס בת"א. דרור עינב
אריתראי החשוד באונס מובא להארכת מעצרו/דרור עינב

בחודש אוגוסט, נעצרו שני אזרחים אריתראים בחשד שאנסו תושבת כפר סבא בת 38 ברחוב המסגר, גם הוא בדרום תל אביב. לפי גרסתם של הנאשמים, האישה, העובדת במכון עיסוי ומין, הסכימה לקיים יחסי מין איתם בתמורה לסכום של 150 שקלים. הם הכחישו שאנסו אותה וטענו כי יחסי המין היו בהסכמה. בית משפט השלום בתל אביב סירב להאריך את מעצרם והורה לשחררם, אך המשטרה ערערה לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה – ומעצרם הוארך ביומיים נוספים, אחריהם הוחלט לא להאשים או להרשיע בפלילים את השניים אך להעבירם לידי מנהל האוכלוסין להליך מעצר במתקן כליאה.

רצח נתינה מאריתריאה בדרום תל אביב, דצמבר 2012. יותם רונן
למרות הנתונים, המשטרה טוענת כי מדובר באירוע חריג. דרום תל אביב/יותם רונן

למרות הנתונים המדאיגים באשר למעשי אונס בדרום תל אביב, במשטרה אמרו הבוקר, על רקע אונס הקשישה, כי יש בידם די ראיות להגיש כתב אישום וכי מדובר באירוע חריג. הם הביעו תקווה כי הציבור לא ייקח אירוע חריג זה ויחיל אותו על הכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully