וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקיפה ביום העצמאות: הזרים הואשמו בניסיון אונס

גלעד גרוסמן

25.5.2012 / 10:13

שלושה אזרחים זרים נאשמים ששדדו זוג קטינים, ריתקו הנער לקרקע וניסו לאנוס את הנערה. אף שנמצא זרע בגופה, הוחלט להאשימם בניסיון אונס בלבד כי היא הצליחה להתנגד לתוקפיה

ספק 500

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד)

בבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום נגד שלושה אזרחים זרים, נתיני אריתראה בני 18-24, בגין ניסיון לאנוס, שוד וביצוע מעשה מגונה בנערה בת 15 בשכונת שפירא בדרום תל אביב, בערב יום העצמאות.

על פי כתב האישום בילתה הנערה עם ידיד בן גילה במסיבה במועדון הסמוך לתחנה המרכזית בתל אביב, כאשר בשעה 3:00 לפנות בוקר יצאו הקטינים מהמועדון ונכנסו לחניון סמוך. בשלב מסוים נכנסו שלושת הנאשמים לחניון, ניגשו לקטינים ואחד מהם ביקש מהנער מצית, וזה סייע לו להדליק סיגריה.

נתיני אריתריאה הנאשמים באונס ביום העצמאות בבית המשפט. דרור עינב
אחד הנאשמים אף הודה באונס הקטינה, שהתלוננה על תקיפה מינית. הנאשמים בבית המשפט, היום/דרור עינב

לאחר מכן התרחקו הנאשמים מהמקום והחליטו לשדוד את הקטינים. הם התקרבו אליהם וביקשו מהנער מצית בשנית, ולאחר מכן לקחו ממנו בכוח שני טלפונים ניידים ו-80 שקלים, ומהנערה – מפתח ו-50 שקלים, וכן גנבו ממנה את הטלפון הנייד שלה.

השלושה קרעו את בגדי הנערה - שהתחננה שיפסיקו

בשלב זה, נכתב בכתב האישום, החליטו השלושה לתקוף מינית את הנערה. בזמן שאחד הנאשמים החזיק את הנער על הקרקע כדי שלא יוכל לסייע לידידתו, תקפו אותה השניים האחרים, קרעו את בגדיה וניסו לאנוס אותה בעודה מנסה להתנגד ומתחננת שיפסיקו.

בזמן שהיא מתנגדת לתקיפה, רכב נכנס לחניון והשלושה נמלטו מהמקום בעוד הם תולשים מצווארה של הקטינה שרשרת זהב. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השלושה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם, ובבקשת המעצר נכתב, בין השאר, כי אחד הנאשמים הודה באונס ואילו אחר טען כי קיים איתה יחסי מין. הנאשם השלישי אמר, לעומת זאת, כי הנאשם השני אמר לו שהוא מתכוון לאנוס את הנערה.

בפרקליטות החליטו לאחר לבטים להאשים את החשודים בניסיון לאונס ולא בעבירת האונס עצמה, אף שבגופה של הקטינה נמצאו שרידי זרע. זאת כנראה בשל התנגדותה של הנערה, שמנעה את מימושה של עבירת האונס במובנה המשפטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully