וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני ישלם לגרושתו 36 מיליון אירו בשנה

בתום שלוש שנות דיונים, הנשיא האיטלקי לשעבר, שסיפר לא מזמן כי הוא צפוי להתחתן עם צעירה בת 27, ישלם את הסכום האדיר לאשתו לשעבר שביקשה להתגרש לאחר בגידותיו החוזרות

נשיא איטליה לשעבר, סילביו ברלוסקוני בן ה-76, שזה עתה הודיע על אירוסיו עם צעירה נפוליטנית בת 27 קיבל היום (שישי) מכה כואבת בכיס – בהסכם הגירושין עם אשתו לשעבר, ורוניקה לאריו, הסכים ברלוסקני לשלם לה מדי שנה מזונות בגובה 100 אלף אירו ביום, סכום המסתכם ב-36 מיליון אירו בשנה, כך דווח העיתון האיטלקי, קוריירה דלה סרה.

סילביו ברלוסקוני ישלם לגרושתו 36 מיליון אירו בשנה. AP
סופם של 22 שנות נישואין. ברלוסקוני ולאריו/AP

על פי הדיווח בעיתון, ההסדר היקר התקבל לאחר שלוש שנים של משא ומתן בין בני הזוג לשעבר בבית משפט במילאנו. ייתכן שהסיבה שברלוסקוני התרצה והסכים לשלם את הסכום האסטרונומי, היא נישואיו הקרבים או הודעתו כי הוא שב אל החיים הפוליטיים לקראת הבחירות במדינה בפברואר, על אף שהואשם בבית משפט ונידון לשנת מאסר בפועל.

לאריו, שחקנית לשעבר, הייתה נשואה לברלוסקוני למעלה מ-22 שנים. היא ביקשה להתגרש בשנת 2009 לאחר שבעלה נחשד ששידל צעירה בשם "רובי" לזנות, כשהייתה אז בת 17 בלבד. "איני יכולה יותר להישאר נשואה לאדם המתרועע עם קטינות", אמרה לאריו אחרי שבעלה בילה במסיבת יום הולדת 18 לדוגמנית נעמי לטציה.

הדוגמנית המרוקאית-איטלקייה בת ה-17 "רובי" קארימה אל-מהרוג, שסילביו ברלוסקטני חשוד בשידולה לזנות. רויטרס
לאריון החליטה להגיש בקשת גירושין לאחר הדיווח כי שידל קטינה לזנות. "רובי"/רויטרס

בראשית מאבק הגירושין בין השניים דרשה לאריו מזונות חודשיים בשווי 3.5 מיליון אירו וברלוסקוני מצידו הסכים לשלם "רק" 300 אלף אירו בחודש, אך נראה שבית המשפט קיבל את עמדתה של לאריו הנבגדת ואף העניק לה את ביתם המשותף בצפון איטליה, ששוויו מוערך ב-78 מיליון אירו, שם גידלו בני הזוג לשעבר את שלושת ילדיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully