וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה לשוטר ונתפס עם אקדח ותעודה מזויפת

קובי דוד

23.12.2012 / 20:54

החשוד, בן 21 מקריית שמונה המוכר למשטרה, נעצר כשהוא לובש בגדים דמויי מדי שוטר וכשברשותו שלוש מחסניות, מכשיר קשר ותג של בלש. להגנתו טען: "רציתי לעשות מעשים טובים"

שוטרי תחנת קריית שמונה עצרו היום (ראשון) תושב העיר בן 21 המוכר למשטרה, בחשד שהתחזה לשוטר מן המניין. כמו כן, חשוד הצעיר בנשיאת כלי נשק שלא כדין ובגניבת נשק. החשוד נתפס באזור מרכז העיר בשעה שירד מאוטובוס כשהוא מחופש לשוטר בעת מילוי תפקידו. על גופו של הצעיר נתפסו אקדח תשעה מילימטרים, שלוש מחסניות מלאות בכדורים, מכשיר קשר ותג זיהוי של בלש משטרתי, וכן גם תעודת חוקר, שככל הנראה מזויפת.

תושב קריית שמונה בן 21 התחזה לשוטר, דצמבר 2012. דוברות משטרת מחוז צפון, חטיבת דובר המשטרה
החשוד נעצר לובש מכנסי דגמ"ח המדמים מדי משטרה וחולצת טריקו כחולה שעליה כתוב "משטרת ישראל"/חטיבת דובר המשטרה, דוברות משטרת מחוז צפון

החשוד נעצר בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל בתחנת משטרת קריית שמונה על צעיר המחופש לשוטר. חוקרי היחידה ביצעו מארב סמוך לתחנה המרכזית בעיר, ולאחר זמן מה איתרו צעיר התואם את התיאור כשהוא לובש מכנסי דגמ"ח המדמים מדי משטרה וחולצת טריקו כחולה שעליה כתוב "משטרת ישראל". החוקרים עצרו את החשוד ודרשו ממנו להזדהות, אך זה לא חשש לרגע, אלא הציג בפניהם תעודת שוטר, שלאחר בדיקתה התבררה כמזויפת. את האקדח שנמצא ברשותו טען הצעיר כי גנב מסבו. כמו כן הוא סיפר במהלך החקירה ש"רציתי בסך הכל לעשות מעשים טובים".

תושב קריית שמונה בן 21 התחזה לשוטר, דצמבר 2012. דוברות משטרת מחוז צפון, חטיבת דובר המשטרה
בחיפוש בבית החשוד נתפסו אקדח מאולתר, רובה אוויר ותחמושת רבה/חטיבת דובר המשטרה, דוברות משטרת מחוז צפון

בחיפוש שנערך בביתו של הצעיר נתפסו אקדח מאולתר, רובה אוויר, תחמושת רבה בתפזורת ומדי משטרה נוספים מסוגים שונים. מפקד תחנת משטרת קריית שמונה, סגן-ניצב יגאל חדד, ציין כי "אנחנו מטפלים בלא מעט אירועים, אך אין ספק כי מדובר באירוע חריג מאוד. נדאג למצות עימו את הדין". החשוד יובא מחר בבוקר להארכת מעצרו בבית משפט השלום בקריית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully