וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה לשוטר כדי לספק עצמו מינית

איילה חננאל

2.9.2009 / 21:32

תושב אבן יהודה נעצר על ידי משטרת גלילות בחשד שהתחזה לשוטר, עיכב נהגת ותוך כדי שיחה ניסה לענג עצמו. שופט שחרר אותו "משום שלא ביצע עבירות דומות"

זעם בתחנת משטרת גלילות, לאחר ששופט בית משפט השלום בתל אביב, מוקי לנדמן, שחרר היום (רביעי) ממעצר תושב אבן יהודה, בן 35, החשוד כי התחזה לשוטר, עצר נערה בצומת כפר שמריהו ועינג עצמו מינית. לפני כשבועיים התלוננה נערה צעירה בתחנת משטרת גלילות וטענה כי בעת שנסעה על כביש החוף עצר אותה אדם במדי שוטר, ניגש לחלונה וביקש לראות את רישיונותיה. לטענתה, הוא החל לשוחח איתה והסתכל על רגליה. המתלוננת הבחינה שהחשוד מזיז את ידו הימנית בתנועה של אוננות ומדבר בכבדות והבינה כי הוא מנסה לענג עצמו מינית.

באמצעות דגימת DNA שנלקחה מתאי זרע על דלת המכונית של המתלוננת וכן טביעות אצבעות, הצליחה המשטרה לזהות את החשוד. בחקירתו, הכחיש כי התחזה לשוטר או ביצע מעשה מגונה בפומבי והוסיף כי רק רצה "להתחיל עם המתלוננת".

בדיון שהתקיים בבית המשפט ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בטענה שמדובר באירוע חמור. סניגורו של החשוד, עו"ד נחמי פיינבלט, טען כי החשוד "שם אפוד זוהר כי זו חובה כשיוצאים מהרכב. איני יודע מה מידת התמימות של המתלוננת, אך תמוהה שעצרה באמצע הלילה לאדם ללא מכונית משטרה".

להפתעת המשטרה, השופט לנדמן החליט להיענות לבקשת הסניגור ולשחרר את החשוד למעצר בית. "עיון בגיליון הרישום הפלילי מלמד כי אין לחשוד עבר בעבירות מין ואינני סבור כי נסיבות העניין, גם כמתואר על ידי המתלוננת, מחייבות הארכת מעצר מכוח מסוכנות", קבע השופט ושחרר את החשוד גם לאחר שחתם על ערבות עצמית. במשטרה אמרו השבוע כי נבדקת האפשרות שהחשוד עצר נהגות נוספות לצורך אותה מטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully