וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעות מהעבר תוקנה, גבולות נחלתו של גלנט אושרו

כשנתיים לאחר התפוצצות פרשת נחלתו של יואב גלנט במושב עמיקם, שהביאה לבסוף לביטול מינויו לתפקיד הרמטכ"ל ה-20, הוחלט לאשר את גבולותיה ונטען כי טעות הביאה למדידה שגויה

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה מנשה-אלונה אישרה החודש את גבולות הנחלה של משפחתו של מפקד פיקוד דרום לשעבר, אלוף (במיל') יואב גלנט במושב עמיקם. הוועדה אישרה תשריט (תכנית בניין עיר) חלוקה מתוקן לנחלת המשפחה, ובכך קבעה סופית את גבולותיה.

לפני כשנתיים התפוצצה הפרשה, בעקבות דו"ח שמסר המבקר ליועץ המשפטי לממשלה, ממנו עלה כי גלנט פלש לשטח ציבורי וכי הגיש תצהיר שקרי לבית המשפט. החלטת הוועדה מהחודש האחרון תיקנה טעות שנפלה לפני שנים בתכנית מדידה שהוגשה על ידי מושב עמיקם לרשויות התכנון, דבר שהוביל לאותו דיון הציבורי ביחס לגבולות הנחלה של גלנט.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אהוד ברק החליטו בעקבות עתירות שהוגשו נגד גלנט לבטל את מינויו לתפקיד הרמטכ"ל ה-20. היועץ המשפטי לממשלה מסר אז לבג"ץ כי "קיימים קשיים משמעותיים באשר לסבירותה של ההחלטה למנות את האלוף יואב גלנט לתפקיד רמטכ"ל וכי קיים ספק אם ראוי מבחינה ערכית להותיר בעינה את ההחלטה בדבר המינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully