וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דקר למוות את זוגתו והלך להסתובב בשכונה

רמי שני

19.12.2012 / 15:05

פיוטר זוזוליה מאופקים נאשם בכך שבמהלך ויכוח עם חברתו הוא שלף סכין ודקר אותה. הוא הותיר אותה מתבוססת בדמה ויצא מהדירה. הפרקליטות ביקשה להאריך מעצרו עד תום ההליכים

הפרקליטות הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד פיוטר זוזוליה, תושב אופקים בן 54, בגין רצח זוגתו טטיאנה מטבייב בדקירות סכין. מהאישום עולה כי זוזוליה איפשר למטבייב לגור עמו בדירתו במהלך השנה שקדמה לאירוע. באמצע חודש נובמבר האחרון, התלוננה מטבייב במשטרה כי זוזוליה היכה אותה באלימות מספר פעמים. בעקבות זאת, נעצר זוזוליה ובהמשך, כחלק מתנאי השחרור שלו, נאסר עליו לבוא במגע עם מטבייב.

למרות האיסור, הוא נענה לפנייתה של זוגתו לשוחח עמו יום לאחר שהשתחרר ממעצר. השניים היו באותה שעה סמוך לביתו של זוזוליה, ובהמשך האישה אף עלתה אחריו לדירתו. עם זאת, לא לקח זמן רב עד שניצת ביניהם ויכוח. השכנים סיפרו כי מיד עם כניסתם לדירה התפתח בין בני הזוג עימות מילולי קולני, שנשמע היטב בדירות ואף בבתים הסמוכים. במהלך הוויכוח, נטל זוזוליה על פי כתב האישום סכין ודקר את מטבייב מספר דקירות בחלקים שונים בגופה. היא התמוטטה על רצפת הדירה שותתת דם. אחרי המעשה, יצא הנאשם לשוטט בסביבת הבית מבלי להזעיק עזרה.

גופת האישה נמצאה זמן מה לאחר אירוע הדקירה. צוות מעבדה לזיהוי פלילי בחן ממצאים מהזירה וגילה כי בדמה הייתה כמות אלכוהול גדולה בשעת הרצח – מה שמעיד שהייתה ככל הנראה שיכורה. פרט לאישום ברצח, הגישה היום הפרקליטות לעצור את זוזוליה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully