וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור מסריח: מואשם ברצח בגלל ריח צואת סוסה

קובי מנדל

16.12.2012 / 12:02

סוסה תמימה מצאה עצמה במרכזו של סכסוך משפחתי בכפר נחף, שהוביל בסופו של דבר לרצח. כתב אישום הוגש הבוקר נגד החשוד בדקירת בן דודו בשל ריח הצואה של הסוסה שבבעלותו

חמד סואעד, בן 54 מהכפר נחף שליד כרמיאל, מואשם ברצח בן דודו, אחמד סואעד, בן 51, על רקע סכסוך סביב מיקום קשירת הסוסה שלו. הבוקר (ראשון) הוגש לבית המשפטי המחוזי בחיפה כתב אישום נגד חמד, ממנו עולה כי בחודש שעבר רכש בנו של בן דודו סוסה והחזיק אותה בדיר עזים שבשימוש משפחתו, אשר ממוקם במרחק של כחמישה מטרים מבית הנאשם.

סכסוך נוצר בין המשפחות בשל ריח צואת הסוסה, שהפריע לחמד, ובתגובה הוא פתח את שער הדיר, שחרר את הסוסה ושב לביתו. כאשר אשתו של אחמד הגיעה להאכיל את העזים היא הבחינה בסוסה רצה לכיוון ביתם ופתחה בצעקות. לשמע הצעקות הגיעו בתה ובעלה כדי לברר מה קרה ומדוע שוחררה הסוסה.

משהבחין הנאשם, חמד, בבן דודו, מול שער הדיר הוא הצטייד בסכין, יצא מביתו וניגש אליו. הוא אחז בחולצתו תוך שהוא צועק כי יהרוג אותו, אז דקר אותו דקירה אחת בצד השמאלי של החזה, וניסה לדקור אותו פעם נוספת אך נבלם על ידי בתו של אחמד. הקורבן הספיק לצעוד מספר צעדים עד שהתמוטט, אז השליך חמד אבן לכיוונו, חזר לביתו והסתגר בו. לפיכך, ביקשה הפרקליטות מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully