וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח ביפו: חשד לעוד קורבן במלחמת משפחות הפשע

8.12.2012 / 19:18

איאד יתים, תושב יפו בן 23 מת הערב מפצעיו לאחר שנורה על ידי אלמונים שנמלטו מהמקום. במשטרה מעריכים כי מדובר בחלק מסכסוך מתמשך בין משפחות הפשע בעיר

חשד לקורבן נוסף בסכסוך משפחות הפשע ביפו: איאד יתים, תושב העיר בן 23 מת היום מפצעיו (שבת) לאחר שנורה במהלך קטטה ברחוב הדודאים. הוא הובהל בידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים וולפסון בחולון כשהוא במצב אנוש והערב הוא מת מפצעיו. בשעות אחר הצהריים התקבלו במוקד 100 של המשטרה דיווחים כי נשמעו מספר יריות ברחוב. כוחות משטרה ומז"פ הגיעו לזירה, אך הפצוע פונה לבית החולים שלא על ידי כוחות ההצלה. החשודים במקרה נמלטו מהזירה, ככל הנראה ברכב.

הרוג ופצועים בחיסול סמוך לבית החולים וולפסון. טל אנגלנדר
זירת החיסול בחולון, בחודש שעבר/טל אנגלנדר

הנרצח הוא בן לאחת ממשפחות הפשע ביפו. במשטרה חושדים שהאירוע היום הוא המשך לסכסוך מוכר ביניהם. תיק חקירת האירוע עבר לחקירת היחידה המרכזית של מחוז תל אביב בפיקודו של ניצב משנה גדי אשד. המשטרה מנסה לאתר עדי ראייה ומצלמות אבטחה שאולי תיעדו את האירוע.

בדיוק לפני חודש, חוסל בגבול חולון-יפו סעיד חאמד, אחיינו של עיזאת חאמד, המוכר כראש ארגון פשיעה מיפו, שנעצר בשנה שעברה בחשד לסחיטת דמי חסות רחבת היקף, נסיונות רצח והטמנת מטעני חבלה. עיזאת נורה למוות בראשו בכיכר יוספטל הסמוך לבית החולים וולפסון בחולון. במשטרה חששו מנקמת דם בעקבות הרצח. באותו האירוע נפצע גם עובר אורח קל עד בינוני. על פי החשד, הוא נדרס על ידי הרכב של היורה שנפגע ואיבד שליטה. אדם נוסף שהיה עם ההרוג ברכב, צעיר בן 25, התפנה עצמאית לבית החולים וולפסון לאחר שנפצע באורח קל-בינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully