וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן משפחת פשע חוסל - חשש מנקמת דם ביפו

9.11.2012 / 0:02

סעיד חאמד, אחיינו של עיזאת חאמד, הוא האיש שנורה למוות במכוניתו בפאתי חולון. עובר האורח בוריס לברינטיב נפצע בינוני כשנקלע למקום. אשתו לוואלה!: ”היה במקום הלא נכון"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

ההרוג בחיסול אמש (חמישי) בגבול חולון-יפו הוא סעיד חאמד, בן 29, מיפו. חאמד הוא אחיינו של עיזאת חאמד, המוכר כראש ארגון פשיעה מיפו, שנעצר בשנה שעברה בחשד לסחיטת דמי חסות רחבת היקף, נסיונות רצח והטמנת מטעני חבלה. במשטרה חוששים כעת מנקמת דם בעקבות הרצח.

מלבד חאמד, נפצע באורח קל-בינוני גם אדם נוסף שישב עמו ברכב. אדם נוסף שנפצע באירוע, גם הוא באורח קל-בינוני, הוא בוריס לברינטיב מיפו - עובר אורח שנקלע לזירה ונדרס על ידי רכבו של ההרוג, עליו איבד שליטה. לברינטיב מנותח הלילה בבית החולים וולפסון, הסמוך למקום האירוע.

אשתו של לברינטיב, סווטלנה, ובתו בת ה-17, נמצאות בבית החולים ועדיין המומות ממה שאירע כל כך קרוב לבית המשפחה בשכונת יפו ד'. "מה אפשר להגיד? אין לי מילים", אמרה אשתו של לברינטיב לוואלה! חדשות. "אמרו לי שהיה לו מזל, אבל אני לא יודעת אם אפשר לקרוא לזה מזל".

ניסיון חיסול בכיכר וולפסון בחולון. דרור עינב
"הוא הספיק לומר: וולפסון, יריה, תבואו". זירת החיסול/דרור עינב

"אבא התקשר וכל מה שהוא אמר לי זה וולפסון, ירייה, תבואו, וניתק. רצנו מיד למקום", סיפרה הבת. האישה סווטלנה סיפרה כי בעלה היה בדרכו הביתה ממקום עבודתו, מפעל מזגנים בראשון לציון. לפני שנכנס לחדר הניתוח, הספיקו השתיים לראות אותו.

"הוא רק אמר שכואב לו אבל הוא דיבר ונראה בסדר", סיפרה סווטלנה. "רק לפני חצי שנה הוא עבר אירוע לב ועכשיו זה", הוסיפה האישה. "בסך הכול הוא היה בזמן הלא נכון במקום הלא נכון. נחכה שהוא יעבור את הניתוח ונראה מה יהיה".

ליד לברינטיב מטופל בבית החולים גם הפצוע שישב ברכב יחד עם ההרוג, תחת אבטחה משטרתית כבדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

(עדכון ראשון: 23:44, 08.11.12)

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully