וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול בחולון: אדם נהרג, עובר אורח נפצע

8.11.2012 / 19:27

ההרוג, צעיר המוכר למשטרה, ואדם נוסף שנפצע קל-בינוני, נמצאו ברכבם, שככל הנראה פגע בעובר אורח שנפצע גם הוא באורח קל-בינוני. ביפו נמצא רכבם של היורים כשהוא שרוף

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

תושב יפו בן 29, בן למשפחת פשע מוכרת בעיר, נורה הערב (חמישי) למוות בראשו בכיכר יוספטל הסמוך לבית החולים וולפסון בחולון. גבר נוסף, בן 53, ככל הנראה עובר אורח, נמצא בקרבת מקום כשהוא פצוע ומצבו קל-בינוני. על פי החשד, הוא נדרס על ידי הרכב שנפגע ואיבד שליטה, וייתכן שגם נורה בבטנו. אדם נוסף שהיה עם ההרוג ברכב, צעיר בן 25, התפנה עצמאית לבית החולים וולפסון לאחר שנפצע באורח קל-בינוני.

מחקירה ראשונית עולה כי המכונית שנפגעה, מסוג BMW, עמדה ברמזור אדום בכיכר כאשר נצמד אליה רכב אחר. אז נפתחה האש וככל הנראה המכונית שנפגעה איבדה שליטה ופגעה בעובר האורח - הולך הרגל שחצה את מעבר החצייה. פרמדיקים של מרחב ירקון של מגן דוד אדום העניקו לעובר האורח טיפול רפואי וקבעו את מותו של הנהג. ביפו נמצאה מכונית שרופה, שעל פי החשד ממנה נפתחה האש.

הרכב שהשתתף בניסיון חיסול בכיכר וולפסון בחולון. דרור עינב
הרכב שממנו, על פי החשד, נפתחה האש/דרור עינב

תיק החקירה של האירוע יועבר כנראה לימ"ר מחוז תל אביב שעל שולחנה כבר מספר רב של אירועי חיסול באזור חולון בת ים. שם ייבדק האם יש קשר למקרים קודמים שחלקם הגדול לא פוענח עדיין. מפקד מחוז תל אביב, ניצב אהרון אקסול, אמר כי המשטרה עושה את מירב המאמצים למציאת היורים. "אנחנו כרגע בפרישה מבצעית בכל האזור ומקווים להגיע אליהם", אמר ניצב אקסול.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניסיון חיסול בכיכר וולפסון בחולון. דרור עינב
עובר האורח ככל הנראה נדרס על ידי הרכב שנפגע. זירת האירוע בחולון/דרור עינב

בחודש שעבר נהרג גבר בשנות ה-30 לחייו באשקלון כתוצאה מפיצוץ מטען נפץ במכוניתו. הפיצוץ אירע ברחוב הנוער העובד בעיר. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום מצאו את הגבר במצב אנוש כשהוא מוטל לצד כלי הרכב. בפיצוץ נפצע אדם נוסף באורח קל. כשבועיים לפני כן נורו שני צעירים למוות בעת שישבו במכונית ברחוב מוטה גור בעכו. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום, קבע בזירה את מותם של השניים - אמיר נג'אר, בן 26, תושב העיר, ומחמוד סאלם, בן 26 מעכו העתיקה. מהמשטרה נמסר כי השניים היו מוכרים מהתחום הפלילי. חוקרי תחנת עכו פתחו בסריקות בניסיון לאתר את החשוד בביצוע המעשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully