וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: עיזאת חאמד תכנן לרצוח בן משפחת טורק

31.3.2011 / 12:27

כתב אישום הוגש נגד עיזאת חאמד, שלטענת המשטרה עומד בראש ארגון פשיעה, בגין קשירת קשר לרצוח אדם עמו הסתכסך.

שרון בוקוב

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק)

שבועיים לאחר שנחשפה פרשת "עץ הרימון", הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נוסף נגד המעורבים בפרשה. בכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד איתי פרוסט מפרקליטות מחוז תל אביב, נטען כי עיזאת חאמד, שלטענת המשטרה עומד בראש ארגון פשיעה, תכנן לרצוח בן למשפחת הפשע טורק מיפו.

כמו כן, כתב האישום מייחס לחאמד ולשישה נאשמים נוספים מעורבות בשורה ארוכה של מקרי סחיטה באלימות. על פי כתב האישום, קשר חאמד עם עד המדינה בפרשה לרצוח את סמי טורק, שמשפחתו מסוכסכת עם משפחתו של חאמד. השניים תכננו לארוב לטורק ביציאה מביתו, וחאמד התכוון לירות בו כשטורק יעצור את רכבו ברמזור.

על פי האישום, התוכנית לא יצאה לפועל, ולפני כשנה שוב תכננו חאמד ועד המדינה לחסל את טורק, הפעם יחד עם עד המדינה השני בפרשה. גם הפעם התוכנית לא יצאה לפועל. עוד נטען בכתב האישום, כי החל מלפני כשנתיים, קשרו חאמד ושני נאשמים נוספים לגבות באופן שיטתי כספים שלא כדין מבעלי חוב. עד המדינה נהג לאתר את בעלי החוב, והנאשמים נהגו לסחוט באיומים מי שהיה חייב להם או לאחרים כסף, לסחוט עבור בעלי "חובות אבודים" ולסחוט "קנסות" מטעמים מופרכים.

כמו כן, החשודים נאשמים שסחטו שורה ארוכה של בעלי עסקים, בעלי רכוש ומהמרים, ושלשלו לכיסם מיליוני שקלים, לאחר שהטילו מורא על המתלוננים. כמו כן, כתב האישום מייחס לחאמד עבירות נשק ועבירות הלבנת הון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully