וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד המשפחה? תושב הדרום נאשם ברצח אחותו בת ה-15

רמי שני

16.12.2012 / 17:33

כתב אישום הוגש נגד אחמד אל-אעסם בגין רצח אחותו בדקירות סכין בחודש שעבר משום שקיימה קשר רומנטי עם תושב טייבה בניגוד לרצון המשפחה, ואף שבה לביתה למרות החשש לחייה

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב הישוב תל שבע שבנגב, בן 24, בגין רצח אחותו בת ה-15 בדקירות סכין. על פי כתב האישום, אחמד אל-אעסם דקר את אחותו בסוף החודש שעבר בבית המשפחה, על רקע רצונה לחיות עם צעיר תושב טייבה, שעמו החלה לקיים מערכת יחסים.

עוד עולה מכתב האישום כי משפחתה של הנערה לא ראתה בעין יפה את הקשר, וניסתה למנוע את המשכו. באחד הימים, ארזה הנערה מספר חפצים ונמלטה לביתו של הצעיר בטייבה. לאחר שלא ענתה לטלפונים של בני המשפחה והחיפושים אחריה לא העלו דבר, הוכרזה הנערה כנעדרת. משאותרה ושבה לתל שבע, ניסו גורמי סיוע עירוניים להביא לכך שהיא לא תשהה בבית משפחתה מחשש לחייה. לנערה הוצע לשהות במקלט או במקום מסתור, עד שבני המשפחה יקבלו את קיומו של הקשר או עד שתבחר להפסיק אותו. היא סירבה להצעות הסיוע, אך הסכימה להתגורר בביתם של קרובי משפחתה.

"הסכימה לשוב לבית המשפחה"

ביום שלפני הרצח, הודיע הנאשם למשטרה כי אחותו הסכימה לשוב להתגורר בבית המשפחה. חוקרי משטרה גבו ממנה עדות, ובה אישרה האחות את דבר הסכמתה. ואולם, במהלך הערב שלפני האירוע הגיעו שוטרים לבית המשפחה והזהירו אותה עקב החשש לחייה. הם הציעו לה פעם נוספת לשהות במקלט, אך היא סירבה. על פי כתב האישום, כעבור מספר שעות התפתח ויכוח בין הנערה ואחיה, שבמהלכו דקר אותה הנאשם בסכין.

מהחקירה עולה כי האחות הצהירה בפניו על אהבתה לצעיר מטייבה, דבר שהעלה את חמתו של האח. עוד עולה מכתב האישום כי לאחר שדקר אותה בשעות הבוקר, התקשר האח למשטרה ולמגן דוד אדום והזעיק אותם אל הבית, אולם מותה של האחות נקבע במקום האירוע. לבקשת הפרקליטות, הנאשם יישאר במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully