וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר נמצא ירוי בתוך רכב במושב בדרום

רמי שני

19.12.2012 / 15:10

בן 30 מאשדוד, המוכר למשטרה כסוחר נשק, נורה מרכב חולף בתוך מושב גבעתי. בתום פעולות החייאה נקבע מותו. הערכה: מדובר בחיסול חשבונות בין עבריינים. משפחתו מכחישה

צילום: רומן וינר, עריכה: יותם בן-דוד

חשד לרצח בדרום: גופתו של תומר אלון נמצאה אמש (שלישי) ברכב במושב גבעתי שבמועצה האזורית באר טוביה. סמוך לשעה 21:30 נמסר למד"א מרחב לכיש על גבר כבן 30 שנמצא ירוי בפלג גופו העליון. פרמדקים שהגיעו לזירה העניקו לאיש טיפול רפואי ראשוני אך לאחר פעולות החייאה שבוצעו בשטח, נאלץ הצוות לקבוע את מותו של האיש.

בן 30 נורה למוות ברכבו במושב גבעתי שבדרום. דייב בוימוביץ'
הכוחות בזירת האירוע במושב גבעתי. הקורבן נמצא ללא רוח חיים ברכב, הערב/דייב בוימוביץ'

"מדובר בצעיר שככל הנראה נורה במהלך נסיעה ואז התנגש בעמוד", סיפר משה וייצמן, חובש מתנדב בארגון "איחוד הצלה" סניף דרום. לדבריו, האיש חולץ מהרכב כשהוא ללא רוח חיים. ההערכות הראשוניות בקרב כוחות המשטרה, שהוקפצו אף הם למושב, הן כי מדובר באירוע פלילי.

מחקירת האירוע התברר כי הנרצח, תושב אשדוד, מוכר למשטרה בחשד לסחר בלתי חוקי באמצעי לחימה שונים. לא ברור עדיין מה הוא עשה במושב בו הוא נורה בידי אלמונים. ההערכה היא כי הוא ככל הנראה נורה בשל מעורבותו בעסקה בין עבריינים, במסגרת חיסול חשבונות.

למרות זאת, משפחתו שוללת על הסף את החשד שהיה מעורב בפלילים. מקורביו של אלון, טענו כי הוא לא קיים פעילות שיוחסה לו לכאורה, שבעקבותיה הוא הפך להיות דמות מוכרת למשטרה. לטענתם, לא היה לו שום קשר לפעילות בלתי חוקית וכי מדובר בבן למשפחה מכובדת ומוכרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

האירוע הוא עוד חוליה בשרשרת תקיפות פליליות בימים האחרונים. ביום שבת האחרון אירע ניסיון חיסול בביתו של נחמיה מיכאלי, חבר מועצת עיריית עכו. "מה שקרה בבית שלי זה נס חנוכה", שחזר מיכאלי את הדקות בהן נכנס מתנקש לביתו עם רובה קלצ'ניקוב. "הזמנתי בני משפחה להדלקת נר שמיני של חנוכה ושמענו צלצול בדלת. חשבנו שזו בת דוד שלי. אשתי פתחה את הדלת ואז הוא קפץ לתוך הסלון עם קלצ'ניקוב".

מיכאלי המשיך לגולל את שאירע: "היה לו מעצור והוא לא הצליח לירות. אני, אשתי ובני המשפחה קפצנו עליו והוא חטף אגרוף, והייתה פה מהומה ותוהו ובוהו". לדבריו, שכנים – יהודים וערבים - ששמעו את הצעקות באו לעזור וקשרו לחשוד את הידיים. "הוא כל אותה העת לא אמר כלום. אני מודה למי שעזר לנו". מיכאל מסר לוואלה! חדשות כי באותו הזמן הוא היה הגבר היחיד בבית. הוא הדגיש כי לא הכיר את החשוד וכי אין לו כל אויבים. "בנוסף להיותי חבר מועצת עיר, אני משמש כראש הקהילה הקווקזית בעכו וכולם מכירים אותי", הוסיף.

באותו היום נורה רוכב אופנוע בן 25 בפלג גופו העליון, בעת שנסע בשכונת עין עפיה בשפרעם. הוא פונה במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה. משטרת שפרעם ואנשי היחידה המרכזית במחוז הצפון חוקרים את האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully