וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נערת הפיתוי" של דודי זילברשלג תרצה עבודות שירות

18.12.2012 / 11:13

בית המשפט אישר הסדר טיעון לפיו תום דרום תרצה 3 חודשי עבודות שירות ותפצה את העסקן החרדי ב-12 אלף שקלים עבור האירוע בו צילמה בחשאי את השניים יחדיו, וסחטה אותו

בית משפט השלום בירושלים גזר היום (שלישי) שלושה חודשי מאסר שיומרו לעבודות שירות, קנס וכן פיצוי בגובה 12 אלף שקלים, על הצעירה תום דרום, שהואשמה בעבר כי פיתתה את העסקן החרדי דודי זילברשלג כדי לסחוט אותו. גזר הדין ניתן במסגרת הסדר טיעון שהושג בין צוות ההגנה של הצעירה לבין פרקליטות מחוז ירושלים, לפיו דרום תודה בכתב אישום מתוקן בגין פגיעה בפרטיות.

בדצמבר 2011 הוגש נגד דרום כתב אישום לפיו בשנת 2010 פנו אליה בועז נחמיה ודודי שניידר, זוג חוקרים פרטיים, והציעו לה לשמש כנערת פיתוי במטרה לצלם את זילברשלג במצבים אינטימיים. לפי כתב האישום, השניים תדרכו את דרום להציג עצמה כתמר בפני זילברשלג, ששימש בין היתר כיו"ר עמותת בית החולים ביקור חולים בירושלים, ולומר לו כי היא מעוניינת לתרום כסף למוסד הרפואי. נחמיה ושניידר הורו לה לספר כי היא עובדת כמעסה בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, כדי שבהמשך תציע לו עיסוי. דרום יצרה קשר עם זילברשלג ונפגשה עמו כמה פעמים.

הקראת כתב אישום של תום דרום על קשירת קשר ושיבוש הליכי חקירה, פברואר 2012. מגד גוזני
עבודות שירות, פיצוי וקנס. תום דרום/מגד גוזני

על פי כתב האישום, כמה חודשים לאחר מכן נפגשה דרום עם זילברשלג במלון רמאדה בירושלים, בחדר שבו התקין נחמיה ציוד צילום נסתר. דרום אמרה לזילברשלג כי יש לה מתנה עבור בית החולים הנמצאת בחדר המלון. השניים עלו לחדר והיא הציעה לעסות את ברכיו. היא אמרה לו שעליהם להתפשט וללבוש חלוקים ועיסתה את רגליו במשך כמה דקות. לטענת הפרקליטות, במהלך המפגש נחמיה התקשר לדרום והנחה אותה להזיז את זילברשלג לכיוונים שונים לצרכי צילום וכן לחשוף את שדיה למצלמה במטרה לצלם את זילברשלג במצבים הנחזים כמצבים אינטימיים. היא קיבלה 12 אלף שקלים עבור השתתפותה במעשים.

לאחר המפגש המתועד בין השניים, הועברו תמונות לזילברשלג ונשלחו לאשתו הודעות טקסט, לפיהן בעלה של "תמר כהן" מחפש את זילברשלג. לזילברשלג עצמו נשלחו הודעות ובהן איומים לפיהם התמונות יעברו לקרוביו ולבני משפחתו. בכתב האישום נטען כי לאחר שדרום גילתה שנפתחה חקירת משטרה בנושא היא פנתה אל שניידר, שהורה לה לומר בחקירתה שהיו לה יחסים עם זילברשלג ושהיא "נדלקה עליו". היא הואשמה בקשירת קשר, פגיעה בפרטיות ושיבוש הליכי משפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully