וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "נערת הפיתוי" שעיסתה את זילברשלג

גלעד גרוסמן

28.12.2011 / 16:48

תום דרום נאשמת כי התחזתה בפני העסקן דודי זילברשלג כבחורה בשם תמר. היא הציעה לו עיסוי ונפגשה עמו בחדר מלון בירושלים, במטרה לצלם תמונות אינטימיות שלו, ששימשו בהמשך לסחיטתו

לבית משפט השלום בירושלים הוגש לפני כשבוע כתב אישום נגד תום דרום, מי שהתפרסמה בתור "נערת הפיתוי" בפרשת ניסיון הסחיטה של העסקן החרדי דודי זילברשלג. על פי כתב האישום, ביוני אשתקד פנו בועז נחמיה ודודי שניידר, זוג חוקרים פרטיים, אל דרום בת ה-26 והציעו לה לשמש כנערת פיתוי במטרה לצלם אותו במצבים אינטימיים.

השניים, כך עולה מכתב האישום, תדרכו את דרום להציג עצמה כתמר בפני זילברשלג, המשמש בין היתר כיו"ר עמותת בית החולים ביקור חולים בירושלים, לומר לו כי היא מעוניינת לתרום כסף לבית החולים, וגם לספר שהיא עובדת כמעסה בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים וזאת כדי שבהמשך תציע לו עיסוי. דרום יצרה קשר עם זילברשלג ונפגשה עמו מספר פעמים.

לטענת הפרקליטות, באוגוסט אשתקד נפגשה דרום עם זילברשלג במלון רמאדה בירושלים כאשר קודם לכן התקין נחמיה ציוד צילום נסתר בחדר. כאשר דרום נפגשה עם זילברשלג, היא אמרה לו שיש לה מתנה עבור בית החולים הנמצאת בחדר המלון. כשהשניים עלו לחדר היא הציעה לעסות את ברכיו ואמרה לו שעליהם להתפשט וללבוש חלוקים. לאחר מכן עיסתה את רגליו במשך מספר דקות. לטענת הפרקליטות, במהלך המפגש נחמיה התקשר לדרום והנחה אותה להזיז את זילברשלג לכיוונים שונים לצרכי צילום וכן לחשוף את שדיה למצלמה במטרה לצלם את זילברשלג במצבים הנחזים כמצבים אינטימיים. היא קיבלה 12,000 שקלים עבור השתתפותה במעשים.

עוד עולה מכתב האישום כי כחודש לאחר מכן הועברו התמונות מהמפגש לזילברשלג ונשלחו מסרוני SMS לאשתו לפיהן בעלה של "תמר כהן" מחפש את זילברשלג. לזילברשלג עצמו נשלחו הודעות ובהן איומים לפיהם התמונות יעברו לקרוביו ולבני משפחתו. בהמשך עברו התמונות לידי רב ששימש כבורר בהליך שזילברשלג הוצג בו. כמו כן, בכתב האישום נטען כי לאחר שדרום גילתה שנפתחה חקירת משטרה בנושא היא פנתה אל שניידר, שהורה לה לומר בחקירתה שהיו לה יחסים עם זילברשלג ושהיא "נדלקה עליו". היא נאשמת בקשירת קשר פגיעה בפרטיות ובשיבוש הליכי משפט.

בתוך כך, פרקליטת מחוז ירושלים הודיעה השבוע לפרץ הירשנבוים, מי שהיה החשוד המרכזי בהזמנת הסחיטה, כי בשלב זה, לאחר בחינת חומר חקירה, אין כוונה להגיש נגדו כתב אישום. בתחילת השנה פורסם כי הירשנבוים, עסקן חרדי ויושב ראש עמותת "מאיר פנים" ועסקן חרדי נוסף חשודים בפרשה. יצוין כי התיק נגד הירשנבוים טרם נסגר, וכי הפרקליטות תוכל לחזור בה בעתיד.

בינואר: חשד - שלחו נערת פיתוי לסחוט את דודי זילברשלג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully