וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שלחו נערת פיתוי לסחוט את דודי זילברשלג

מוטי לוי ואיילה חננאל

18.1.2011 / 19:40

הותר לפרסום: המשטרה עצרה את יו"ר העמותות "מאיר פנים" ו"ידידי מאיר פנים" בחשד ששלחו נערת פיתוי בניסיון לסחוט את העסקן החרדי דודי זילברשלג, מנהל "ביקור חולים" עד לאחרונה

בית משפט השלום בירושלים התיר היום (שני) לפרסום כי היחידה המרכזית במשטרת ירושלים חקרה בימים האחרונים את פרץ הירשנבוים, יו"ר עמותת "מאיר פנים", ואת דוד רוט, יו"ר עמותת "ידידי מאיר פנים" האמריקאית, בחשד כי ניסו לסחוט את העסקן החרדי דודי זילברשלג, על ידי כך ששלחו לו נערת פיתוי במסווה של תורמת לבית החולים ביקור חולים, אשר בראשו עמד זילברשלג עד לא מזמן. זילברשלג אמר בתגובה לוואלה! חדשות כי "לא נפלתי בפח".

את עמותת מאיר פנים הקים זילברשלג לזכר בנו אולם הוא פוטר ממנה בשלב מסוים בעקבות סכסוך שהתגלע בינו לבין החשודים, שלטענתו השתלטו עליה. כיום הוא מנהל נגד החשודים הליכים משפטיים בנושא בבית המשפט. על פי החשד, במטרה לגרום לזילברשלג לסגת מההליך המשפטי, פנו החשודים לחוקר פרטי במטרה לטמון לו פח ולייחס לו פרשיית מין.

על פי החשד, החשודים פנו לתום דרום, שחקנית בת 25, שהתחזתה לצעירה שכביכול הגיעה מלוס אנג'לס, וזו יצרה עם זילברשלג קשר וטענה בפניו כי היא מעוניינת להיפגש עימו כדי להודות לו באופן אישי על תרומה גדולה שקיבל בן משפחתה מהעמותה. כמו כן, היא ביקשה לתרום לבית החולים. זילברשלג קבע עמה פגישה בבית המלון הילטון בתל אביב. לדברי זילברשלג, הוא מסר במהלכה לצעירה את כל הפרטים הנצרכים לשם ביצוע התרומה.

בפגישה השנייה שהתקיימה בין השניים בבית המלון שרתון סיטי טאוור ברמת גן, מסרה הצעירה אף תרומה אישית לזילברשלג על סך 3,000 דולרים. לדבריו, התרומה נועדה בכדי להפילו ולהוכיח כי הוא אינו מדווח על תרומות אותן מקבל. לדברי זילברשלג, הוא העביר את התרומה ישירות למשפחה נזקקת ואף העביר בשמם מכתב תודה אל התורמת.

מצלמות בחדר המלון

בפגישה השלישית בין השניים, שהתקיימה לאחר כשבועיים בבית המלון רמדה רנסס בירושלים, טענה הצעירה כי בידה ציור גדול אשר ברצונה לתרום לבית החולים ובגלל משקלו הרב היא מתקשה להרימו. היא ביקשה מזילברשלג לעלות לחדרה במלון. לדברי זילברשלג, משעלה לחדרה התפתחה בין השניים שיחה על בעיות ברכיים מהן סובל זילברשלג, תוך שהצעירה מציעה לו שירותי עיסוי בטענה כי היא מתמחה בתחום. זילברשלג סיפר לוואלה! חדשות כי נענה להצעתה ונשכב במיטה כשחלוק לגופו לשם קיומו של העיסוי. בחדר המלון הותקנו מצלמות נסתרות על ידי החשודים אשר תיעדו את השחקנית מכינה לו קפה, מעסה אותו ואף מסירה את החזיה שלה.

לדברי זילברשלג, כששכב עם גבו אליה חשפה הצעירה חלקים מגופה תוך שהסצנה המדוברת מצולמת מהצד. עם זאת, הוא הוסיף כי היא עיסתה את ברכיו ברכיו וכי "למרות שמבחינה חרדית גם זה מאוד בעייתי. לא נפלתי". לאחר מספר ימים שלחו החשודים באמצעות מכשיר הטלפון הנייד לזילברשלג אחת התמונות מחדר המלון והעבירו לו מסר חד משמעי כי אם לא יסיר את התביעה המשפטית נגדם, ידאגו להפיץ את התמונות. "החלטתי בשיתוף עם אשתי שלא אתן שיסחטו אותי ופניתי למשטרה", אמר.

זילברשלג הגיש נגד השניים תלונה בעקבותיה נעצרו חמישה חשודים בינם החוקרים הפרטיים והדוגמנית ששימשה כפיתיון. הירשנביום ורוט נעצרו בנתב"ג לאחר ששבו ארצה. כל החשודים הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים ושוחררו בתנאים מגבילים ובערבות.

פרקליטיו של אחד החשודים: "לזילברשלג חובות עצומים"

רחלי איבנבוים, מנכ"לית ארגון "מאיר פנים", מסרה בתגובה למעצר כי "אנו ב'מאיר פנים' ניזונים ממידע אך ורק מאמצעי התקשורת ואין לנו כל מעורבות שהיא בנושא. אנו מבקשים להזהיר מכל פגיעה בארגון ובאנשים להם הוא מסייע מדי יום. 'מאיר פנים' מאכילה, מסייעת ועוזרת מידי יום לעשרות אלפי נזקקים בישראל, זו המשימה שלשמה כולנו כאן ובה נמשיך ונתמיד".

עורכי הדין אורי קידר ואמיר ברק, המייצגים את פרץ הירשנבוים, אמרו כי "למר הירשנבוים אין כל קשר או מעורבות לפרשה האמורה, ואנו מצרים על הניסיון להכפיש את שמו ולהשחיר את פניו. מר הירשנבוים הוא איש עסקים מכובד ביותר בארץ ובעולם ופילנתרופ יוצא דופן שמקדיש את חייו לסיוע לעשרות אלפי נזקקים בישראל. בניגוד גמור אליו, המתלונן הינו אדם בעל חובות עצומים שהוליך שולל עשרות אנשים, צבר לעצמו אויבים רבים, וכעת גם נתפס בקלקלתו בהתנהגות שאינה הולמת את ערכי המוסר של המגזר אליו הוא משתייך. על רקע כל אלו מנסה המתלונן להסיט את אור הזרקורים מהחשדות הכבדים נגדו כפי שפורסמו לאחרונה באמצעי התקשורת השונים, ולצורך כך לא בחל בהגשת תלונת שווא".

עו"ד צבי ואטורי, פרקליטתה של תום דרום אשר חשודה בפיתוי אמר לוואלה! חדשות כי מרשתו נשכרה בכדי לחשוף שחיתויות על ידי חוקר פרטי מוסמך. אין לה שום עניין אישי נגד דודי זילברשלג. הוא הוסיף כי בין השניים לא התקיים כל מגע מיני או אפילו משהו קרוב לכך. "במסגרת ההיכרות שהיא יצרה עם דודי זילברשלג, היא הציגה את עצמה כמסאז'יסטית", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully