וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדר טיעון עם "נערת הפיתוי" של דודי זילברשלג

13.11.2012 / 21:59

בפתח משפטה של תום דרום הודיעו הפרקליטות וצוות ההגנה כי הגיעו להסדר טיעון, לפיו הצעירה תודה בפגיעה בפרטיות ותרצה עבודות שירות. בית המשפט צפוי לאשר את ההסדר

פרקליטות מחוז ירושלים וצוות ההגנה של הצעירה תום דרום, שהואשמה כי פיתתה את העסקן החרדי דודי זילברשלג כדי לסחוט אותו, הגיעו להסכמות בנוגע להסדר טיעון בפרשה. על פי ההסדר, נגד דרום, בת 26, יוגש כתב אישום מתוקן בגין פגיעה בפרטיות, והיא תרצה מספר עבודות שירות. היום (שלישי) נפתח משפטה של דרום בבית משפט השלום בירושלים, והצדדים ביקשו מתן ארכה כדי להגיע לסיכומים ביניהם. דיון נוסף נקבע ל-18 בדצמבר, ועל פי ההערכה בית המשפט יאשר את הסדר הטיעון.

בדצמבר 2011 הוגש נגד דרום כתב אישום לפיו בשנת 2010 פנו אליה בועז נחמיה ודודי שניידר, זוג חוקרים פרטיים, והציעו לה לשמש כנערת פיתוי במטרה לצלם את זילברשלג במצבים אינטימיים. לפי כתב האישום, השניים תדרכו את דרום להציג עצמה כתמר בפני זילברשלג, ששימש בין היתר כיו"ר עמותת בית החולים ביקור חולים בירושלים, ולומר לו כי היא מעוניינת לתרום כסף למוסד הרפואי. נחמיה ושניידר הורו לה לספר כי היא עובדת כמעסה בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, כדי שבהמשך תציע לו עיסוי. דרום יצרה קשר עם זילברשלג ונפגשה עמו כמה פעמים.

דודי זילברשלג. אורי לנץ
נסחט. דודי זילברשלג/אורי לנץ

על פי כתב האישום, כמה חודשים לאחר מכן נפגשה דרום עם זילברשלג במלון רמאדה בירושלים, בחדר שבו התקין נחמיה ציוד צילום נסתר. דרום אמרה לזילברשלג כי יש לה מתנה עבור בית החולים הנמצאת בחדר המלון. השניים עלו לחדר והיא הציעה לעסות את ברכיו. היא אמרה לו שעליהם להתפשט וללבוש חלוקים ועיסתה את רגליו במשך כמה דקות. לטענת הפרקליטות, במהלך המפגש נחמיה התקשר לדרום והנחה אותה להזיז את זילברשלג לכיוונים שונים לצרכי צילום וכן לחשוף את שדיה למצלמה במטרה לצלם את זילברשלג במצבים הנחזים כמצבים אינטימיים. היא קיבלה 12 אלף שקלים עבור השתתפותה במעשים.

לאחר המפגש המתועד בין השניים, הועברו תמונות לזילברשלג ונשלחו לאשתו הודעות טקסט, לפיהן בעלה של "תמר כהן" מחפש את זילברשלג. לזילברשלג עצמו נשלחו הודעות ובהן איומים לפיהם התמונות יעברו לקרוביו ולבני משפחתו. בכתב האישום נטען כי לאחר שדרום גילתה שנפתחה חקירת משטרה בנושא היא פנתה אל שניידר, שהורה לה לומר בחקירתה שהיו לה יחסים עם זילברשלג ושהיא "נדלקה עליו". היא נאשמת בקשירת קשר, פגיעה בפרטיות ושיבוש הליכי משפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully