וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליט קוריאה הצפונית - איש השנה של קוראי "טיים"

קים ג'ונג און, שארצו שיגרה אמש לוויין לחלל, נבחר ברוב עצום לאיש השנה של קוראי המגזין. הקוראים קראו למגזין גם "לא לבחור במורסי" לתואר "איש השנה" - שזהותו טרם נחשפה

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

הלוויין שהציבה קוריאה הצפונית בחלל "מתפקד בצורה נורמלית" - כך העריכו היום (חמישי) גורמים בסיאול.

משרד ההגנה בקוריאה הדרומית הודיע כי הלוויין ששיגרה אמש השכנה מצפון משייט במהירות של 7.6 קילומטרים לשנייה, אך לא ידע להגיד מהן משימותיו. לדברי המשטר בפיונגיאנג, הלוויין נועד "לצלם גידולי חקלאות וללמוד את מזג האוויר".

בעניין אחר, התברר היום כי קוראי מגזין "טיים" הכתירו את שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג-און, ל"איש השנה" של המגזין לשנת 2012. ב-19 בדצמבר יחשפו עורכי המגזין את בחירתם לתואר "איש השנה של טיים", שדיוקנו יתפרסם על שער העיתון. קים הוכתר לאחרונה, גם אם בטעות, כ"גבר הסקסי ביותר של השנה".

לקריאה נוספת:
למרות האזהרות, קוריאה הצפונית שיגרה בהצלחה טיל שהציב לוויין בחלל
אובמה מאיים: "צפון קוריאה תישא בתוצאות על השיגור"

שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, בתמונה שצולמה בתאריך לא ידוע. רויטרס
שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג-און/רויטרס

יותר מחמישה מיליון וחצי בני אדם בחרו בשליט המדינה הדיקטטורית לתואר "איש השנה". במקום השני ברשימת "בחירת הקוראים" נמצא המגיש ג'ון סטוארט עם שני מיליון וחצי קולות בלבד. במגזין מציינים כי נשיא מצרים, מוחמד מורסי, שנמצא במקום העשירי, זכה במרב הקולות שקראו "לא לבחור בו לתואר איש השנה" – כשני מיליון בני אדם הצביעו נגדו, לעומת 870 אלף שהצביעו בעדו. עורכי המגזין הדגישו כי בחירת הקוראים אינה מנבאת בהכרח את בחירתם הסמלית לתואר "איש השנה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

בין שלדון אדלסון לגשושית המאדים

לצד מורסי וקים, ברשימה עשרת המועמדים המובילים לתואר "איש השנה" נמצאים גם מושל ניו ג'רזי כריס כריסטי, מנהיגת האופוזיציה במיאנמר אונג סן סו צ'י, מזכירת המדינה האמרינקית הילרי קלינטון. במקום השלישי, לא נמצא אדם - אלא קבוצה: "מהגרים לא-רשומים". ברשימה המורחבת נמצאים איל ההון היהודי שלדון אדלסון, ואף הגשושית של נאס"א שנחתה השנה על המאדים.

גיליון "איש השנה של מגזין טיים" מודפס באופן מסורתי מאז שנות ה-20. בשנה הקודמת נבחרה האישיות הקונספטואלית "המפגין", ובשנה שקדמה לה נבחר מייסד פייסבוק מארק צוקרברג. בשנה לפניה נבחר נגיד הבנק המרכזי של ארה"ב, בן ברננקי וב-2008 - הנשיא הטרי, ברק אובמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully