וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פשטה על מפעל "אדום אדום", עובדים נחקרו

קובי דוד

11.12.2012 / 21:56

שוטרי מחלק ההונאה ואנשי משרד החקלאות החרימו ציוד מהמפעל בבית שאן, שאיתו בוצעה לכאורה ההתעללות בעגלים: שוקרים, חבלים ומקלות. הווטרינרים זומנו לשימוע, ופיטורם יישקל

פרשת ההתעללות בעגלים במפעל של חברת "תנובה": אחרי שבסוף השבוע נפתחה חקירה בעניין, הגיעו היום (שלישי) שוטרים מיחידת ההונאה במחוז הצפון, מלווים בפקחי יחידת פיצו"ח (פיקוח חי וצומח) של משרד החקלאות, למפעל "אדום אדום" בבית שאן והחרימו ממנו ציוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסרט ישמש כראיה עיקרית. מתוך תחקיר כלבוטק/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשבידיהם צו חיפוש שהוציא בית משפט השלום בטבריה לבקשת משרד החקלאות, פשטו היום השוטרים והפקחים על המפעל הצפוני במטרה לאסוף את הכלים ששימשו לביצוע ההתעללות לכאורה. בין היתר אותרו שוקרים חשמליים, מקלות, חבלים ורצועות.

לאחר החיפוש החל צוות החקירה המשותף לחקור את כלל העובדים במפעל - מהזוטרים ועד שדרת ההנהלה - הקשורים באופן ישיר או עקיף לממצאים שהוצגו בתחקיר של תכנית "כלבוטק" בערוץ 2. צוות החקירה אף קיבל מ"כלבוטק" את הסרט המלא שישמש כראיה עיקרית בחקירה. בנוסף, עתידים פקחי יחידת פיצו"ח לגבות עדות גם מתחקירן התכנית שחשף את הפרשה המסעירה.

בעקבות הפרשה: כנס חירום של השירותים הווטרינריים

בתוך כך נודע היום כי ארבעת הרופאים הווטרינריים של בית המטבחיים בבית שאן זומנו לשימוע שיתקיים ביום חמישי בפני מנהל השירותים הווטרינריים במשרד החקלאות. השימוע הוא הליך מקדמי בטרם מתקבלת החלטה אם לנקוט צעדים נגד המעורבים לכאורה. השימוע יאפשר לרופאים להציג את גרסתם לדברים שתועדו בכתבה. אם יימצא כי יש לרופאים יד בעבירות המדוברות, מוסמך המפקח לפטרם לאלתר.

ההחלטה על הליך שימוע התקבלה לאור החשד שהרופאים לא קיימו את חובת הפיקוח ואת הוראות השירותים הווטרינריים לשמירה על בריאות הציבור ולמניעת צער בעלי חיים.

במקביל לשימוע יתקיים כנס חירום של כל מנהלי ורופאי בתי המטבחיים בישראל בנוכחות מנהל השירותים הווטרינריים, ד"ר נדב גלאון, הממונה על חוק צער בעלי חיים במשרד החקלאות, ד"ר דגנית בן דב והרופא הראשי לבתי מטבחיים בשירותים הווטרינריים במשרד החקלאות, ד"ר מוחמד עבדאל-חלק. כנס החירות נועד ל"ריענון נהלים", להגדרת משרד החקלאות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully