וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולך על ארבע בחזקת ארבע: צפו בכלב שיודע חשבון

8.12.2012 / 21:22

בעליו של פוטטו בן השנתיים מסין, טוען כי הוא מסוגל לבצע פעולות במתמטיקה, משנן מספרי טלפון ואת גילאי השכנים ואפילו זוכר פרטים היסטוריים. צפו בכלב הפלא בפעולה

צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק

לו זשנג, תושב מחוז גיאנגסו בסין, הבעלים הגאה של הכלב פוטטו (בעברית: תפוח אדמה), השקיע בכלבו כאילו היה בנו האנושי – ואולי הוא באמת לא רחוק מכך. זשנג טוען כי לימד את כלבו מתמטיקה, וביכולות לחשב פעולות חשבון כגון לחבר, לחסר, להכפיל ולחלק. הוא שואל את פוטטו שאלה במתמטיקה, וזה משיב לו בנביחות.

אילוסטרציה. ShutterStock
יודע חיבור, חיסור, כפל וחילוק/ShutterStock

זשנג הציג את יכולותיו הייחודיות של כלבו בטלוויזיה הסינית: "כמה ספרות יש במספר 10 מיליון?", שאל את פוטטו, אשר נבח את התשובה הנכונה - שמונה פעמים. אך זשנג לא הסתפק בשאלות פשוטות ושאל את פוטטו "כמה זה 3.44 ועוד 3.56"? פוטטו לא אכזב גם הפעם ונבח שבע פעמים. זשנג סיפר כי לפוטטו גם זיכרון ייחודי והדגים זאת כששאל "מה היא ספרת העשרות של מספר הצד של נושאת המטוסים הראשונה של סין? פוטיטו נבח פעם אחת, וכששאל על ספרת האחדות נבח שש פעמים – סך הכל 16.

פוטיטו מרשים גם את שכניו כשהצליח, לטענתם, לשנן את מספרי הטלפון שלהם ואפילו את גילם. אך כשהוא לא משנן מספרים, פוטיטו נהנה גם מבילויים האופייניים יותר לכלבים. זשנג מספר כי הוא נהנה לטייל ולא פחות מזה – מצ'ופרים בקערת האוכל שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully