וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב במגפיים שירקיד לכם את הלב

7.10.2012 / 8:30

כלב 'שיבה אינו' מתוק במיוחד, לא מרוצה מהמגפיים החדשים שקיבל לחורף. בצעדים עדינים של בלרינה הוא מוכיח שגם כלבים יכולים לרקוד

אם אתם צריכים עוד הוכחה לזה שהסתיו כבר כאן והחורף עומד בתור מאחוריו ונושף בעורפו, הציצו בכוכב סרטון היו טיוב המקסים שלפניכם ואולי תשתכנעו. ברקלי, כלב מזן "שיבה אינו", שאומנם מתגורר בחלקים היותר קרים של העולם, קיבל לרגל החורף לא זוג, כי אם רביעיית מגפיים, שגורמים לו לבצע צעדי ריקוד מתוקים במיוחד. "השלג שיורד ונערם על המדרכות במהלך החורף רווי בכימיקלים ומלחים שפוצעים את רגליו של ברקלי", הסבירה הבעלים שלו לכל המגיבים שטענו כי מדובר בהתעללות. המגפיים החדשים אגב הם תחליף לזוג הקודם - אותו חיסל ברקלי במו שיניו.

מוצאם של כלבי ה'שיבה אינו' הוא מיפן, שם שימשו לפני אלפי שנים לצייד ציפורים. בחפירות שנערכו במדינה נמצאו בעלי אחוזות, קבורים לצד כלבם ששימש כבן לוויה ייחודי ואהוב. עם פתיחת שעריה של יפן אל המערב במאה ה-19, התערבבו כלבי השיבה אינו עם זנים נוספים עד שכמעט הוכחדו לגמרי, ורק לאחר התערבות הממשלה והפיכתו של גזע זה לאחד מסמליה הלאומים של המדינה, הוא התרבה ופרח ואף הגיע למקומות שונים בעולם. בצעדי ריקוד כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני כבר אראה לחתול במגפיים מה זה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully