וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אפריקה: הרג גור כלבים ובישל אותו על המנגל

האיש נעצר לאחר שהודה ששיסף את גרונו של כלבו, בן שישה שבועות בלבד, וצלה אותו בחצרו לארוחת הצהריים. אחיינו נשמע מזועזע מהמעשה: "הוא יכול היה לעשות זאת לילד שלי"

אם נוהגים לומר שהכלב הוא חברו הטוב של האדם, בא המקרה הזה ומוכיח שיש מקרים בהם זה ממש לא הדדי. גבר בן 43 מקייפטאון שבדרום אפריקה נעצר אתמול (חמישי), לאחר שהודה ששיסף את גרונו של גור כלבים בן שישה שבועות שהיה בבעלותו, צלה אותו בחצר ביתו ואכל אותו לארוחת צהריים.

עובר אורח שהבחין במעשה, יידע את העמותה נגד התעללות בבעלי חיים במדינה. ראש העמותה, הפקח פיט אקלס, הוזעק למקום בו נצלה הכלב, בפרבר הסמוך לעיר קייפטאון. הוא סיפר לעיתון המקומי כי החשוד גילה קור רוח מצמרר לנוכח המעשה. "זה היה מחריד", סיפר אקלס. "אף פעם לא שמעתי מישהו אומר שהוא פשוט חתך כלב ואכל אותו".

לדברי העמותה שבראשה עומד אקלס, הכלב שנאכל היה אחד משמונה כלבים המתגוררים יחד עם החשוד באכילת הכלב בבקתה. אקלס סיפר כי כאשר הגיע למקום מצא חבית מתכת שבה ככל הנראה נצלה הכלב, ובין הגחלים היו רק ראשו ומעיו של הגור. גם בני משפחתו של החשוד באכילת הכלב מזועזעים מהמעשה. אחיינו, בן 27, תיאר כיצד שמע את יללות האימה של הכלב. "אני בהלם, הוא היה יכול גם לעשות את זה לילד שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully