וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממלכה באבל: כלב הקורגי של המלכה אליזבת מת

10.9.2012 / 10:15

כלב הקורגי האהוב של מלכת אנגליה מת בגיל 13 המופלג. בחודש שעבר הוא עוד הספיק להשתתף בסרטון לאולימפיאדה בכיכובו של ג'יימס בונד

הממלכה הבריטית מרכינה ראש. מונטי, כלב הפמברוק וולש קורגי בן ה- 13 של המלכה אליזבת השניה, מת בסוף השבוע האחרון בארמון באקינגהם. מונטי הופיע לאחרונה לצד כלביה הנוספים של המלכה בסרטון שנערך לכבוד אולימפיאדת לונדון. בסרטון מופיע השחקן דניאל קרייג בתפקיד ג'יימס בונד כשהוא מלווה את המלכה יחד עם כלבי הקורגי שלה, אל המסוק שיוביל את הוד מלכותה לאצטדיון האולימפי.

המלכה אליזבט עם כלב מסוג קורגי, 1970. Keystone, GettyImages
מגיל 18 מגדלת כלבי קורגי. המלכה וקורגי. 1970/GettyImages, Keystone

כעת נותרו בבעלותה של המלכה שתי כלבות נוספות מזן קורגי, העונות לשמות הולי ווילו. שהופיעו גם הן בסרטון האולימפי. הקשר בין כלבי הפומברוק קורגי וארמון ווינדזור החל בשנת 1933, כשהמלך העתידי דאז, ג'ורג' השישי קנה את הגור הראשון. מאז ועד היום כל כלבי הפומברק קורגי של המלכה הם צאצאים של אותו גור ראשון.

כלב קורגי וולשי. ShutterStock
כלב מזן פמברוק וולש קורגי/ShutterStock

במהלך השנים החזיקה המלכה כ-30 כלבים מזן זה, ואף פיתחה זן נוסף של כלבים הנקרא "דורגי". זה קרה כשאחת מכלבותיה הזדווגה עם כלב "דשונד" השייך לנסיכה מרגרט. כלבי הקורגי נועדו במקור לרעיית בקר, ועל אף שהם נחשבים קטני קומה, הם ידועים בחוזקם ובעקשנות שלהם. ממש כמו המלכה.

כלבי קורגי מברכים את מלכת אנגליה. אנגליה. 1.5.2012. GettyImages
כלבי קורגי מברכים את המלכה לרגל יובל היהלום שנחגג השנה בממלכה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully