וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניחוח איטלקי: "פיצה האט" השיקה בושם בריח פיצה

"ברגר קינג" עשו זאת ראשונים ב-2008, ועכשיו הגיעה תורה של רשת המסעדות "פיצה האט", שמוכרת ללקוחותיה בושם בניחוח "עיסת בצק אפויה ומתובלת", במהדורה מוגבלת

רשת המסעדות "פיצה האט" החליטה שלקוחותיה ישמחו להריח כמו מאפה הבצק שהיא מוכרת – בזכות בושם בניחוח פיצה. הרעיון הלא-שגרתי של הרשת העולמית התחיל כבדיחה בעמוד הפייסבוק של החברה, כאשר אנשי השיווק של הרשת בקנדה כתבו כי "פיצה האט" שוקדת על המוצר החדש. רשת NBC דיווחה אתמול (חמישי) כי התגובות של אלפי לקוחות הרשת, העוקבים אחר עמוד הפייסבוק של החברה, הובילו את אנשיה לשקול ברצינות להפוך את הרעיון למוצר אמיתי, במיוחד לאחר שכמה מהמעריצים שאלו היכן ניתן לקנות את הבושם.

דובר החברה מסר כי מדובר בבושם שמוצע לקהל הלקוחות במהדורה מוגבלת, והניחוח שלו מוגדר כ"עיסת בצק אפויה ומתובלת". כחלק מקידום המכירות של החברה, העניקה "פיצה האט" ללקוחות שהגיבו ראשונים לרעיון בפייסבוק את הבושם במתנה. אנשי החברה סיפרו כי על אף העובדה שרק 100 יחידות יוצרו עד כה, הם שוקלים ברצינות לייצר אותו בהיקף מסחרי ולמכור אותו ללקוחות בסניפי החברה.

אין מדובר ברשת המסעדות הראשונה שמתיימרת לשבור את שוק הבשמים העולמי באמצעות בושם המבוסס על מוצריה. עיתון "הגרדיאן" הבריטי דיווח כי ב-2008 רשת "ברגר קינג" הציעה לקהל הלקוחות את "להבה" – תרסיס גוף לגבר בניחוח בשר על הגריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully