וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות הממושכת בתיכון הסתיימה במעצר שני בני 16

רמי שני

5.12.2012 / 17:59

השניים העבירו את בת שכבתם מסכת התעללויות, שכללה התעללות פיזית ונפשית, בשל "המראה החיצוני שלה". בחקירתם הודו הנערים במעשים והביעו חרטה וצער על מעשיהם

אלימות גופנית, מילולית והשפלות – זה מה שחוותה במשך חודשים נערה בת 16 כל בוקר כשהגיעה לתיכון בו היא לומדת בבאר שבע. שני נערים בני גילה אשר למדו עמה בשכבה, העבירו אותה מסכת התעללויות, עד מעצרם היום (רביעי) על ידי צוות "מגן" של המשטרה העובד בשיתוף עם העירייה. אחד הנערים נעצר אתמול וחברו נעצר היום. מעצרו של החשוד הראשון הוארך ביממה ומחר הוא יובא שנית לבית משפט השלום בבאר שבע ביחד עם חברו, לדיון בהארכת מעצרם. במשטרה אומרים כי השניים הודו במעשים המיוחסים להם והביעו חרטה וצער עליהם.

"צוות חקירה, בראשות רונן בדווקר והחוקר יצחק לריח, החלו לבדוק את הדיווח שהתקבל על הנערה. הם הבינו שהיא עוברת התעללות שכוללת מכות, התעללות מילולית, גופנית ונפשית והשפלות מול שאר חבריה, על רקע המראה החיצוני שלה", כך סיפר לוואלה! חדשות עוזר ראש מפלג חקירות של משטרת באר שבע, פקד סרגי סדרנקו.

הנערה עצמה נחקרה אף היא. במהלך החקירה היא הביעה מצוקה ואף ניסתה להסתיר את החוויות שעברה. הוריה זומנו לתחנת המשטרה בעיר, שם התוודעו לראשונה לחוויות הקשות שעברה בתם. ההורים והנערה הגישו תלונה למשטרת העיר, שאפשרה לפקחים וחוקרי הנוער להמשיך את הטיפול בתיק ובעצורים. הודעה על הפרשה נמסרה אף לבית הספר, בו לומדים השלושה, כדי שהנערה תקבל את הסיוע והתמיכה להם היא זקוקה כעת ולאפשר הצפה של הנושא אל סדר היום במוסד החינוכי, וכן היכרות עם היחידה המטפלת בעבירות מסוג זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully