וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אסיר בן 17 התעלל מינית בשותפו הקטין לתא

גלעד גרוסמן

5.11.2012 / 15:44

על פי כתב האישום, האסיר הכה את שותפו, איים להרוג אותו, דרש ממנו עיסוי ואילץ אותו לבצע בו מין אוראלי. מעשי הקטין נחשפו לאחר שהקורבן נמלט מהתא בעת ביקור של סוהר

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש אתמול (ראשון) כתב אישום חמור נגד נער בן 17, בגין עבירות של התעללות, סחיטה באיומים ומעשה סדום שביצע לכאורה במשך מספר ימים בנער בן גילו שחלק עמו תא בבית כלא במרכז הארץ. המשטרה מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עינת לב ארי מפרקליטות מחוז מרכז, במהלך השבוע שעבר נוצרה מתיחות בין שני האסירים, ובשלב מסוים הכה הנער הנאשם את הקטין השני באמצעות מקל של מגב שהיה בתאם. בהזדמנות אחרת, דרש הנאשם מהמתלונן, תוך איומים, שיבצע בגופו עיסוי. לאחר שהמתלונן סירב, מואשם הנער כי הכה אותו ואיים להרוג אותו. המתלונן עמד בסירובו, ואז הצמיד הנאשם לצווארו דוקרן מאולתר שהסתיר במזרון ושב ודרש מחברו לתא שיעסה את גופו. במהלך העיסוי, כך על פי האישום, הורה הנאשם לקטין לבצע בו מין אוראלי, תוך שהוא מצמיד ללחיו תער. לאחר מכן, נטען כי הנאשם ביצע מעשה סדום נוסף בקטין.

עוד נטען בכתב האישום כי ביום למחרת פנה הנאשם אל חברו לתא והודיע לו כי עליו לשלם לו כמה מאות שקלים ולספק לו סיגריות וכרטיסי טלכארד. לטענת הפרקליטות, הנער איים על חברו שאם לא יספק לו את מבוקשו, הוא יפגע במשפחתו. לאחר מכן, ביצע מעשה סדום נוסף בקטין והוסיף כי אם יספר למישהו על מה שאירע, הוא יפגע בו ובמשפחתו. המעשים נחשפו לאחר שבאחד מביקורי הסוהרים בתא נמלט הקטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully