וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הטריק השתבש, ראשו של הקוסם עלה באש

הקוסם האמריקני וויין הוצ'ין מאושפז בית החולים ברפובליקה הדומיניקנית, אחרי שמנחה טלוויזיה מקומי הצית בשוגג את קרקפתו. "זה לא תעלול - זה פשע". צו מעצר הוצא נגד המנחה

צילום: סרטון שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

קוסם אמריקני שהתארח בתכנית טלוויזיה ברפובליקה הדומיניקנית נקלע לצרה, כשמנחה התכנית הצית בשוגג את שערו וגרם לו כוויות קשות. הקוסם, וויין הוצ'ין, הועבר לבית החולים ונמסר כי הוא "מתאושש". הוצ'ין התארח בשבוע שעבר בתכנית "Approach the Stars". בריאיון לרשת אי-בי-סי, סיפר כי מסיבה לא ברורה, מנחה התכנית, ברזרטה, שפך על ראשו נוזל דליק, ככל הנראה כדי "לברך" אותו.

הטריק שהשתבש: ראשו של הקוסם עלה באש. צילום מסך
הקוסם שעלה באש. התקרית לא שודרה לבסוף בטלוויזיה/צילום מסך

לאחר מכן, המנחה משח את הנוזל על ראשו של הקוסם, והאדים הדליקים ניצתו והתלקחו. המנחה ניסה לסייע לקוסם לכבות את הלהבות שאחזו בראשו שניות ארוכות. הקוסם סיפר מאוחר יותר כי גם ידיו ניזוקו מהאש, אך לדבריו, רופאיו הבטיחו לו כי ראשו צפוי להחלים, וכי הוא לא צפוי לסבול מצלקות משמעותיות.

הוצ'ין, קוסם מוכר בארה"ב, שהתפרסם בעיקר בערוץ "דיסקברי", עדיין מאושפז בבית חולים ברפובליקה הדומיניקנית כשהוא סובל מכוויות בדרגה שנייה בקרקפת. בעמוד הפייסבוק שלו, כתב הוצ'ין כי "מה שקרה בתכנית לא היה תעלול או חלק מהמופע - היה זה פשע". בשל התקרית, התכנית המוקלטת לא שודרה בטלוויזיה המקומית. לא ידוע היכן נמצא מנחה התכנית, פרנקלין ברזרטה, ודווח כי הוצא נגדו צו מעצר, אך לא נמסר במה הוא חשוד. מפיקי התכנית סירבו לבקשת כלי התקשורת בארה"ב להגיב לתקרית.

ובעניין אחר:
צפו בקוסם הישראלי שקפץ מגובה 25 מטרים ונחת בחיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully