וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהנשיאות למלונאות: רומני חזר להנהלת רשת "מריוט"

בחבר המנהלים שמחו לקבל בשלישית את המועמד הרפובליקני לשעבר. לפי ה"וושינגטון פוסט", סדר יומו של רומני משמים למדי, אך חבריו טענו: "מרירות אינה קיימת בקוד הגנטי שלו"

את ארצות הברית הוא כבר לא ינהל, אבל רשת מלונות מכובדת דווקא כן: רשת "מריוט" הודיעה אתמול (שני) כי מיט רומני, המועמד הרפובליקני שהפסיד בבחירות לנשיאות ארצות הברית לפני כחודש, הצטרף לחבר המנהלים של החברה, שבו כיהן פעמיים בעבר. יו"ר החברה אמר אתמול כי הוא "שמח שמר רומני הסכים להצטרף לחבר המנהלים שלנו. אנחנו נרוויח מהאנרגיה המדהימה שלו ומיכולתו להוביל הצלחה ארוכת טווח בסביבה עסקית מורכבת. אנו מצפים לעבוד בחברתו שוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוהה מה היה אילו הוא היה שם. רומני נפגש עם אובמה בבית הלבן, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

רומני מצדו לא נשאר חייב, והחמיא גם הוא למעסיקיו החדשים-ישנים: "זה כבוד גדול לשוב ולשרת בחברה עם מנהלים כמו ביל מריוט וארני סורנסון ולתמוך בעבודתם של עשרות אלפי עובדים, העושים את מריוט להצלחה שהיא", אמר המועמד הרפובליקני עד לאחרונה. רומני נכנס לראשונה לחבר המנהלים של מריוט בשנת 1993, ועזב את הרשת רק כאשר נבחר להיות מושל מסצ'וסטס בשנת 2002. בפעם השנייה חזר רומני לרשת המלונות בין השנים 2011-2009, בין סיום תפקידו כמושל לבין תחילת הקמפיין שלו לנשיאות ארצות הברית.

בולע את החדשות מוושינגטון

אך מאחורי השמחה, החיוכים והעבודה החדשה, מסתתרת כנראה תמונה מעט יותר עגומה: בסוף השבוע פרסם ה"וושינגטון פוסט" כתבה על חייו של רומני מאז ההפסד, בה מתואר סדר יומו של האדם ששאף לקבוע את סדר היום של המעצמה הגדולה בעולם, והתרוצץ עד לא מזמן ממדינה למדינה, מנאום בחירות אחד למשנהו. "הוא בולע את החדשות מוושינגטון על המגעים בנושא ה"צוק הפיסקאלי", מניד בראשו ותוהה 'מה היה אילו אני הייתי שם'", נכתב בכתבה.

עוד תואר רומני כאיש שלראשונה בחייו חווה סדר יום משעמם למדי, הכולל הסתובבות בבית ושליחת אי-מיילים מהאיי-פד שלו. לפי הכתבה, רומני כתב לאחד מחבריו, שעומד לעבור ניתוח להשתלת כבד: "אני אחליף לך את סיר הלילה, אקח אותך הלוך וחזור לטיפולים". "האם הוא מאוכזב?", נשאל בכתבה היועץ רון קאופמן, והשיב: "ודאי שהוא מאוכזב. מיט שונא להפסיד. הוא נולד מנצח". יחד עם זאת, טענו כמה מחבריו של רומני שאינו חש תחושה מרירה בגלל התבוסה במרוץ לבית הלבן. אחד מהם אמר כי "מרירות אינה קיימת בקוד הגנטי של משפחת רומני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully