וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיעקע את פניו לאות תמיכה במיט רומני: "לא מתחרט"

אריק הרטסבורג, מתאבק מקצועי ורפובליקני נלהב, זוכה לקיתונות של לעג משכניו באינדיאנה מאז תבוסת מפלגתו בבחירות. "מאוכזב, אבל שמח שהקזתי דם בשביל הקמפיין"

על הפנים: רבים מתחרטים על כתובות שקעקעו על גופם, אולם לאריק הרטסבורג מאינדיאנה – שבחר לקעקע על פניו את סמל קמפיין הבחירות של מיט רומני – יש סיבה טובה במיוחד לא לצאת יותר מהבית. הרטסבורג הרפובליקני סיפר כי בשבועות האחרונים ספג עלבונות מכל עבר, אולם הוא לא מתכוון להסיר את הקעקוע בעתיד הקרוב.

"אני מה זה מאוכזב, אחי", אמר השבוע הרטסבורג בן ה-30 ל"פוליטיקו", "אני כמו הבחור שמרוח לו כתם ענק ומביך על הפרצוף, רק שבמקום כתם יש לי קעקוע ענק של מטה רומני/ראיין. וזה יישאר שם לנצח". הרטסבורג סיפר כי לאחר ההפסד בבחירות לנשיא ברק אובמה, התגובות בעירו היו משפילות במיוחד. "קיבלתי הרבה תגובות שליליות, הרבה קללות... אמרו לי, 'האיש שלך הפסיד!', ו-'מה אתה מתכוון לעשות עכשיו?'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין מחייך? הרטסבורג/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרטסבורג, שגייס באמצעות אתר אי-ביי 5,000 דולרים עבור הקעקוע, סיפר שאשתו נרתעה מהרעיון בתחילה, אולם בנו בן ה-15 "היה לגמרי בקטע". עוד סיפר הרטסבורג, שמגדיר את עצמו כ"מתאבק מקצועי", כי הוא מקווה שהקעקוע יפתח עבורו דלתות בתעשיית הבידור.

לדבריו, הוא לא מתחרט לרגע על המעשה. "ניסיתי להפוך את הפוליטיקה לכיפית" אמר לאתר, "לא שיניתי את חייו של אף אחד, אני לא גיבור. אבל הקזתי דם עבור הקמפיין ואני מאושר בידיעה שעשיתי את מה שהיה ביכולתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully