וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנעדרת מנתניה יצרה קשר עם משפחתה; תעתה בדרכה

1.12.2012 / 18:19

נעמה איצקוביץ', סטודנטית שומרת שבת שעקבותיה נעלמו בעת שהייתה בדרכה לבית ארוסה, הגיעה בטעות לאשדוד. כדי שלא לחלל שבת, היא שהתה בבית אדם דתי שפגשה עד צאת השבת

נעמה איצקוביץ', תושבת נתניה בת 20, שנעדרה מביתה מאתמול - יצרה הערב (שבת) קשר עם בני משפחתה. איצקוביץ', שומרת שבת שעקבותיה נעלמו בעת שהייתה בדרכה לבית ארוסה במזכרת בתיה, סיפרה כי תעתה בדרכה, והגיעה לאשדוד. היא פגשה שם אדם דתי ושהתה בביתו במהלך השבת. כוחות גדולים של משטרה ערכו גם היום חיפושים נרחבים אחר איצקוביץ', ועלה חשש לחייה בשל נסיבות היעלמותה. "היא יצאה מהבית עם עוגה שהכינה לארוס שלה ומאז לא שמענו ממנה", סיפר אביה שביקש את עזרת הציבור באיתור בתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעירה נורמטיבית. נעמה איצקוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך החיפושים הודו במשטרה כי על פניו אין סיבה נראית לעין להיעלמות איצקוביץ', וכי מדובר בצעירה נורמטיבית, שהייתה בדרך לארוסה, אליו תכננה להגיע לפני כניסת השבת. שוטרי תחנת נתניה ערכו כבר אתמול סריקות נרחבות בניסיון לאתרה, בסיוע מסוק ומתנדבים. במקביל לחיפושים בשטח, יצרו החוקרים קשר עם חברתה של נעמה, כיוון שהועלתה אפשרות שהגיעה אליה, אך גם החברה לא שמעה ממנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במשטרה ניסו גם לבצע איכון לטלפון הסלולרי של הצעירה, אך ללא הועיל – מאז שיצאה מביתה היא לא השתמשה במכשיר. לדברי אביה, איציק, שהשתתף בחיפושים אחר בתו במהלך היממה האחרונה, נעמה יצאה מהבית כשהסוללה במכשיר הנייד כמעט מרוקנת. לדבריו, "לא היו שום סימנים שמשהו לא בסדר. הסימן היחיד שנעמה הראתה הוא שהיא מאוהבת – היא הכינה עוגה לארוס שלה והייתה בדרך לתת לו אותה. אין לנו שום ידיעה מה קרה בדרך מנתניה למזכרת בתיה". גם חבריה של נעמה נטלו חלק בחיפושים אחריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully