וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי הנעדר מחדרה: "הוא לא התאבד, אדם נורמטיבי"

שלומי גבאי וניר יהב

28.10.2012 / 18:30

במכון אבו כביר ממתינים קרובי הנעדר, נהג מונית בן 43, לזיהוי הגופה שנמצאה בסיני, ולסיבת המוות, לאור דיווח מצרי כי על הגופה נמצאו סימני ירי. חבריו: "לא היה בדיכאון"

במכון לרפואה משפטית באבו כביר מכונסים הערב (ראשון) בני משפחתו של נהג המונית, תושב חדרה בן 43, שנעדר זה מספר שבועות לאחר שיצא להפלגה מקפריסין, בהמתנה לזיהוי גופת הגבר שנמצאה באזור אל-עריש שבסיני ביום שישי האחרון, ולהבין אם אכן מדובר בגופת יקירם, ומהי סיבת המוות. "הוא שובץ בסידור העבודה השבועי ליום שלמחרת חזרתו מן ההפלגה", סיפרו חברי הנעדר בתחנת המוניות באזור חדרה.

מכך הם מעריכים שקרה לו אסון בלתי צפוי. לדבריהם, מדובר באדם נורמטיבי ללא בעיות שיכלו להוביל לסיבוכים, וכן שללו את האפשרות ששם קץ לחייו, שכן לא היה שרוי בדיכאון או בקשיים כלכליים.

"מדובר בנהג אחראי ומסור שביצע את עבודתו בצורה נאמנה וללא כל דופי", סיפר חברו. "תמיד היה מגיע בזמן לעבודה, הוא נהג לקחת נוסעים לנמל התעופה בן גוריון ועשה זאת בצורה בטוחה, מנומסת ואדיבה כלפי הציבור", הוסיף.

גורם מצרי: "על הגופה נמצאו חמישה סימני ירי"

"על הגופה נמצאו סימנים של חמש יריות", צוטט אתמול גורם מצרי בסוכנות הידיעות הגרמנית, שהוסיף כי ישראל קיבלה לידיה את גופת הישראלי במעבר כרם שלום בשישי בלילה, תוך חשאיות מלאה. לדברי הגורם המצרי, יתכן שהישראלי מת הרחק מחופי מצרים ונסחף לעברם, "אולי מישראל ואולי אף מעזה". לדבריו, מבדיקת גופתו של הישראלי בבית החולים באל-עריש, עולה כי הוא מת למעלה מחמישה ימים.

מחברת מנו ספנות, שבספינתה הפליג הנעדר, נמסר כי "הנושא נמצא בבדיקת המשטרה, אנו מנועים מלהגיב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully