וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום שעות של חיפושים: נמצא הילד בן ה-3 שנעדר בהר אדר

7.10.2012 / 19:09

מאז שעות הצהריים נעלמו עקבותיו של אדם חמד, שבילה עם משפחתו סמוך לירושלים. הילד אותר לבסוף בריא ושלם, כשהוא מסתובב ביער באזור. סיבת היעדרותו טרם התבררה

סוף טוב: אדם חמד, הילד בן השלוש שנעדר מאז שעות הצהריים (ראשון) סמוך ליישוב הר אדר, נמצא ביער כשהוא בריא ושלם. דותן רם, קמב"ץ יחידת חילוץ עציון סיפר: "מצאנו את הילד כשהוא קצת מבוהל, לאחר ששוטט 300 מטרים מהמקום בו אבד. לשמחתנו, לאירוע הזה סוף טוב".

ערן מונסוניגו, מתנדב יחידת החילוץ של יחידת עציון שמצאה את הילד, סיפר לוואלה! חדשות כי הילד נמצא בשיחים בלב היער. "הוא היה מבוהל וחיפש את הוריו", סיפר. "הוא לא דיבר וסירב לשתות. הוא היה בשוק ולא כל כך הגיב. כעת הוא נמצא באוהל מד"א ומקבל טיפול רפואי".

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי, שהגיע למקום אמר: "לאחר כמה שעות של סריקות יסודיות, איתרנו לשמחתי את הילד. אני רוצה להודות לכל מאות המתנדבים לצה"ל למג"ב כיבוי ויחידת חילוץ עציון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוחות משטרה ומאות מתנדבים השתתפו בחיפושים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמד הגיע מוקדם יותר עם משפחתו לפיקניק ב"גן הטמטם", הסמוך ליישוב הר אדר. כוחות גדולים של משטרה, בסיוע מסוק המצויד באמצעים תרמיים (המסייעים באיתור לפי חום גוף, י.א) ומתנדבים מיחידת הכלבנים, פתחו בסריקות אחריו. במקום אף הוקם חפ"ק של כל כוחות ההצלה. סיבת היעלמותו של חמד טרם ידועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully