וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 76 מפתח תקווה נעדר זה שבוע וחצי; "חשש לחייו"

23.7.2012 / 15:42

עשרות בני אדם מחפשים אחר ליאוניד פרזנט, תושב העיר שנראה לאחרונה מתחת לביתו ב-12 ביולי. נכדיו מודאגים: "סבא סובל מפרקינסון ומלחץ דם גבוה". המשטרה: "אין קצה חוט"

המשטרה מחפשת זה שבוע וחצי אחר ליאוניד פרזנט, תושב פתח תקווה בן 76 החולה במחלת פרקינסון. הוא יצא מביתו ב-12 ביולי ומאז נעלמו עקבותיו. בני משפחתו דואגים לשלומו וקוראים לציבור לחפש אחריו, ובמשטרה מציינים כי קיים חשש לחייו. עד כה, איש לא דיווח כי ראה את פרזנט.

לדברי נכדו, דניס אסטחוב, "בשנים האחרונות סבא כמעט ולא יצא מהבית. הוא נוטל תרופות, בין היתר לטיפול במחלת הפרקינסון ולטיפול בלחץ דם. בשל מחלתו הוא סובל גם מבעיות זיכרון. כמו כן, הוא סובל מרעד קשה בידו הימנית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"בשנים האחרונות סבא כמעט ולא יצא מהבית". פרזנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשבוע וחצי, בבוקר יום חמישי ה-12 ביולי, יצא פרזנט מביתו ברחוב דון יוסף הנשיא בפתח תקווה ב-9:00 בבוקר. הוא לבש חולצה כתומה, מכנסיים שחורים ונעליים שחורות. אשתו ראתה אותו מהחלון כשהוא יושב על ספסל מחוץ לבית. מאז, איש לא ראה אותו.

ליאוניד פרזנט נולד בשנת 1936 באוקראינה ובשנת 1999 עלה לישראל עם אשתו, להם שני ילדים ושלושה נכדים פרזנט עבד מספר שנים כמנקה רחובות, עד שחלה ומצבו הבריאותי לא אפשר לו לעבוד יותר.

"יצא מהבית ללא תרופות"

"פנינו למשטרה, ובמקביל התחלנו כל המשפחה לחפש אחריו", סיפר הנכד דניס, "כולנו לקחנו חופשה מהעבודה ומאז אנחנו רק עסוקים בחיפושים. תלינו מודעות בכל רחבי פתח תקווה, וגם חברת האוטובוסים 'קווים' התירה לנו לתלות מודעות בכל האוטובוסים שלה. גם בתחנה המרכזית בתל אביב תלינו שלטים".

לדבריו, "עשינו הכל כדי להביא למודעות הציבור את דבר היעלמותו. אני חושב שמרבית תושבי פתח תקווה מכירים את הסיפור. ובכל זאת, עד כה אף אחד לא יצר קשר ואמר שראה את סבא". דניס ציין שסבו יצא מהבית ללא התרופות שלו, ובמשטרה מגדירים את פרזנט "נעדר בסיכון".

רב פקד אסף זילברשטיין, סגן מפקד תחנת פתח תקווה, אמר לוואלה! חדשות כי "מרגע שהתקבלה התלונה, החלה המשטרה בפעולות לאיתור הנעדר. הפעלנו כוחות של שוטרים, מתנדבים, מסוקים, כלבנים ורכבים, שביצעו סריקות נרחבות, גם בשכונת המגורים, גם במרכז העיר, בשטחים הפתוחים ובצירים המרכזיים". לדבריו, "בחיפושים נטלו חלק עשרות רבות של מחפשים. בנוסף, אנו מבצעים פעולות חקירה על מנת לאתר את הנעדר. אנחנו בקשר רציף עם המשפחה אך כרגע אין קצה חוט באשר למקום הימצאו".

פרזנט דובר רוסית, מבנה גופו רחב, הוא קירח ובעל עיניים שחורות. כל היודע דבר על מקום הימצאו או דבר העשוי לסייע באיתורו מתבקש להתקשר לתחנת המשטרה בפתח תקווה בטלפון 03-9393444, למוקד 100 של המשטרה או לדניס אסטחוב בטלפון 054-9012241.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully