וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב ששקל המתת חסד: "אולי ייטב לו אם הכל ייגמר"

נושא המתות החסד תפס את מרכז סדר היום בשל המקרה במושב ניר ישראל, אולם את מ' הנושא רודף מאז שבנו נפצע אנושות בתאונה. לדבריו: "ברגעים קשים המחשבה עברה בראש"

בעקבות החשד למקרה של המתת חסד שאירע אמש (שישי) במושב בדרום הארץ, חזר הנושא אל סדר היום - אולם את מ' הנושא מלווה כבר חמש שנים. בנו, י', נפצע אנושות בתאונת דרכים לפני חמש שנים. פגיעת ראש שספג הובילה לתרדמת של חודש שבמהלכה לא היה ידוע מה יהיה מצבו לכשיתעורר. "זה היה חודש של תקווה גדולה, שלמרות שהכינו אותנו, קיווינו והתפללנו שהמצב יהיה טוב", משחזר מ'. "כשי' התעורר, הרגשנו התעלות גדולה, אבל התחזיות היו נכונות, כשהבנו שהילד שלנו השתנה והפך אלים ואפתי מאוד. מה שעוד הקשה מאוד היה פגיעה בגבו שהובילה לכאבים קשים עימם לא הצליח להתמודד".

"אולי יש פתרון אחר"

לדברי מ', בלילות הראשונים מאז שי' התעורר, התגנבו למוחו המחשבות הקשות על המתת חסד. מ' מודה כי הוא מכיר את המחשבות, שאותן הוא מגדיר היום כבלתי נסבלות. "אתה יושב מול ילד שגידלת 18 שנה וזה לא אותו אדם. ברגעים קשים עוברת המחשבה", אומר מ' ודומם לשניות ארוכות, "מחשבה שאולי יהיה לו טוב יותר אם זה ייגמר וכל הכאבים והצער יישכחו".

לדבריו, בנו נשאר בבית חולים תקופה ארוכה. "אני זוכר את הלילות הראשונים שהוא התפתל מכאבים והפך אלים מאוד כלפיי, כלפי אמו, כלפי אחיו", הוא מספר. "היו לו רגעים קשים כל כך שלעתים כשישן, עוברת לך מחשבה בינך לבין עצמך כי אולי יש פתרון אחר. חשבתי על זה באותם רגעים, ואפילו חשבתי על סיפור כיסוי אפשרי. מנגד, חשבתי על שני ילדיי הנוספים, וזה מה שמנע ממני באמת לתכנן ולפעול. יש לנו משפחה ואני חייב לחיות בשבילם ובשבילי".

בהתייחסו לחשד להמתת חסד במושב ניר ישראל, אומר מ': "כאב לי לשמוע הבוקר על מה שקרה בדרום, אבל זו לא מחשבה נדירה לאנשים המתמודדים עם בני משפחה במצבים קשים. המצבים האלו הופכים את חיי המשפחה כולה, ויש אנשים שייתכן שלא מצליחים להתמודד עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully