וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתת החסד בדרום: "האם קמה משנתה וגילתה הגופות"

רמי שני

30.11.2012 / 11:46

מפרטים ראשונים עולה כי הבת, שסבלה ממחלה סופנית, ביקשה מאביה הרופא שיסייע לה. רב המושב: "הם משפחה מצוינת". תושב הרחוב: "האנטנות בסביבה גרמו לרבים כאן לחלות בסרטן"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יותם בן-דוד

פרשת הרופא שלפי החשד המית את בתו והתאבד מתחילה להתבהר: הבוקר (שישי) מתברר כי האב, בן 66, התקשר לאחיו וביקש ממנו להגיע לביתו במושב ניר ישראל שבדרום. האח לא הבין מדוע נקרא למקום, אך כשהגיע גילה למרבה הזוועה את אחיו ואת אחייניתו בת ה-34 כשהם מתים. הבת הייתה חולה בסרטן מעי הגס שאובחן לפני ארבע שנים. בשנה האחרונה, הסרטן הלך והפך לגרורתי והתפשט גם לכבד. הבת, שעברה מספר ניתוחים, בקשה מאביה, רופא באחד מבתי החולים בדרום, שיסייע לה. בנוסף מתברר כי היא עבדה במערכת החינוך באשדוד עד שלקתה במחלה הסופנית.

רצח והתאבדות בניר ישראל, רופא רצח את ביתו בהמתת חסד והתאבד, נובמבר 2012. דייב בוימוביץ'
האב נקרא למקום והאם מצאה את הגופות. מושב ניר ישראל, הבוקר/דייב בוימוביץ'

מפקד משטרת קריית מלאכי, סגן-ניצב מוטי שיף, שהגיע למקום, אמר כי "מדובר באירוע טרגי וחריג. אבא רופא כבן 66 שסיים לכאורה את חיי בתו, חולת סרטן סופנית, ככל הידוע על פי בקשתה, ואז התאבד בעצמו. האמא ישנה באותו זמן בבית וגילתה את המחזה רק כשהיא קמה". הקצין הוסיף: אנחנו כמשטרה יכולים להבטיח שנעשה חקירה מקצועית ומהירה ביותר כדי לסיים את כל הבדיקות מבחינתנו, ולאפשר למשפחה להתכנס אל תוך האבל שלה ולהתאושש מהאירוע הקשה שקרה".

ז'ילבר ממן, פרמדיק מגן דוד אדום, סיפר: "נקראנו לטפל באדם מחוסר הכרה באחד הישובים. מצאנו אדם ללא רוח חיים, נאלצנו לקבוע את מותו. תוך כדי טיפול נאמר לנו שיש עוד אדם מחוסר הכרה בתוך הבית. בדקנו ומצאנו בחורה בשנות ה-30 לחייה שנמצאה גם היא מחוסרת הכרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

"לא ידענו עד כמה המצב קשה"

"מדובר במשפחה קונפורמיסטית לחלוטין, אנשים עובדים ומשקיעים", אמר ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, יאיר פרג'ון. "כנראה שהטרגדיה קשה מלהכיל. אני מניח שהאבא ידע מה המצב של הבת, והיה לו קשה להכיל את הסיטואציה הקשה - שהוא לא מצליח לרפא את הילדה שלו. הוא בעצמו עומד מול סיטואציה של חוסר אונים לחלוטין".

רצח והתאבדות בניר ישראל, רופא רצח את ביתו בהמתת חסד והתאבד, נובמבר 2012. דייב בוימוביץ'
רצח והתאבדות בניר ישראל, רופא רצח את ביתו בהמתת חסד והתאבד, נובמבר 2012/דייב בוימוביץ'

הבוקר מצאה אם המשפחה את גופותיהם של בעלה ובתה. האב נמצא כשהוא דקור ותלוי במוסך הבית, ואילו בתו נמצאה במיטתה. לפי הערכה ראשונית, האב ביצע בבתו המתת חסד על ידי הזרקת אוויר לכלי הדם שלה. אחר כך, ככל הנראה שהוא דקר את גופו ותלה עצמו על אחת מקורות המוסך. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למושב נאלץ לקבוע את מותם של השניים.

רב המושב, אריה סולומון, סיפר היום לוואלה! חדשות כי רק אתמול פגש את אם המשפחה, שלדבריו נראתה במצב קשה מאוד. "ניסיתי לעודד אותה, להגיד לה כמה מילים חמות, אבל לא ידעתי כמה קשה המצב", אמר סולומון. "הם משפחה מצוינת. אני מכיר אותם שנים. האב אדם חביב מאוד שהציל הרבה נפשות. עיסוק במקצוע כמו שלו הופך אדם לקשוח, אבל כנראה שזה לא תמיד עוזר".

אחד מתושבי המקום טען כי ברחוב שבו נמצא בית המשפחה יש משפחות רבות שבהן חלו בני הבית בסרטן. "אנחנו חושבים שזה בגלל אנטנות שנמצאות בסביבה ומסכנות את בריאות התושבים. ניסינו למנוע את הישארותן במקום, ועד עכשיו זה לא עזר. אני מקווה שנחדש את המאבק שלנו", הוא אמר. המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully