וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראני נהרג בתאונה, "רצה לממן רישיון לאופנוע"

קובי מנדל

28.11.2012 / 19:45

ראני, החייל שנהרג מוקדם יותר בתאונת הדרכים בכביש 6, הותיר אחריו הורים ושתי אחיות צעירות. קרוב משפחה סיפר: "ההורים שלו השקיעו בו את הנשמה, פשוט עשו ממנו גבר"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

הטרגדיות לא מפסיקות לפקוד את משפחת חלבי. ראני חלבי, בן 20 מדליית אל כרמל, הוא החייל שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה לפני הצהריים (רביעי) בכביש 6. הוא הותיר אחריו הורים, נאיף ונוזהה, ושתי אחיות צעירות, בנות 17 ו-7. ההרוג היה גם קרוב משפחה של מג'די חלבי, החייל שנעדר במשך שבע שנים וגופתו אותרו בחודשים האחרונים.

"אביו משמש כאח מוסמך בבית החולים כרמל ובד בבד תורם בפעילויות התנדבותיות בדליית אל כרמל ובעוספייה", סיפר חסין חלבי, קרוב משפחה של ההרוג, לוואלה! חדשות. "ההורים שלו השקיעו בו את הנשמה. הוא אהב ספורט ובמיוחד כדורגל ושיחק כשוער בקבוצת הנוער של הפועל עוספיה", הוסיף חסין. "כל שבת ההורים רצו אחריו למגרשים, עודדו אותו ותמכו בו ופשוט עשו ממנו גבר". האדי חלבי, בן משפחה נוסף סיפר כי "כששיחקתי בקבוצת הבוגרים של עוספיה, ראני היה שוער בקבוצת הנערים. הוא רצה להתקדם וכבר אז היה שוער כישרוני של ההרכב הראשון בקבוצתו".

הרוג ופצוע אנוש בתאונת אוטובוס בכביש 6. בן קלמר
הרוג ופצוע אנוש בתאונת אוטובוס בכביש 6/בן קלמר

חסין הוסיף כי זהו אסון נוסף שפוקד את הכפר בחודש נובמבר האחרון שבו מצאו את מותם עוד כמה צעירים בנסיבות שונות. ראני יובא למנוחות מחר בשעה 12:00 בבית הקברות המרכזי של העדה הדרוזית בעוספיה.

העיתונאי רפיק חלבי, שגר בשכנות למשפחה, סיפר: "הוא שירת במשטרה הצבאית ולא הספיק לעשות כלום בחייו חוץ מלהיות בחור טוב שאהב את החיים". לדבריו, אין קשר קרוב בינו לבין משפחת מג'די חלבי אלא מדובר בקשר רחוק בלבד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"ראני הספיק לפרסם תמונה בפייסבוק"

בן דודו של ראני, אימן, הספיק לשוחח איתו כשעה וחצי לפני התאונה. הוא סיפר לוואלה! חדשות כי ראני היה בדרכו הביתה לחופשת סוף השבוע. "הוא ביקש ממני שאסדר לו עבודה, הוא אמר לי שהוא רוצה לעבוד בסוף השבוע, מחמישי עד שבת, כדי לממן רישיון לאופנוע". אימן הוסיף כי "הוא הדגיש כי הוא גם מוכן לשטוף כלים – העיקר שיהיה לו כסף לרישיון. הוא הספיק לפרסם תמונה בפייסבוק בה הוא צילם את עצמו חוזר הביתה". לדבריו, הוא מאוד אהב את השירות הצבאי. בשבועיים האחרונים הוא היה באזור עזה בשל המבצע, וכשהסתיים הוא שב לחופשת שבת. בשבת האחרונה הם נפגשו אך לא דיברו על המבצע.

התאונה אירעה בין מחלף קסם לחורשים, כשאוטובוס עצר בצד הדרך, ככל הנראה עקב תקלה טכנית במנוע, ומשאית שהגיעה מאחוריו ניסתה לבלום כדי לא לפגוע בו, והעגלה שלה פגעה בצדו האחורי-שמאלי של האוטובוס. ברזלים שהיו על המשאית השתחררו ועפו וכתוצאה מכך נהרג חלבי ונפצעו 15 בני אדם, בהם אחד אנוש והשאר קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully