וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה בכביש 6: "היינו בטוחים שמדובר בפיגוע"

28.11.2012 / 17:07

הותר לפרסום כי החייל ראני חלבי, בן 20 מדליית אל-כרמל, הוא ההרוג בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה לפני הצהריים בין מחלף קסם לחורשים. אחת הפצועות: "זכוכיות עפו לכל עבר"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן-דוד

ההרוג בתאונה הקשה שאירעה היום (רביעי) בכביש 6, בין מחלף קסם לחורשים, הוא החייל ראני חלבי, בן 20 מדליית אל-כרמל. 15 בני אדם נוספים נפצעו, בהם אחד אנוש, והשאר קל.

הרוג ופצוע אנוש בתאונת אוטובוס בכביש 6. בן קלמר
"למזלי לא קרה לי כמעט שום דבר". זירת התאונה/בן קלמר

"חלק מהנוסעים היו בטוחים שמדובר בכלל בפיגוע", סיפרה שרית גירון, בת 23, אחת הפצועות בתאונה. הפצועה, שקיבלה טיפול בבית החולים מאיר בכפר סבא, ציינה כי ישבה בחלק האחורי של האוטובוס, צמוד לחלון. "לאורך הנסיעה היתה תקלה באוטובוס, שבעקבותיה הנהג עצר והאט מספר פעמים ונסע מאד לאט. הוא דיווח על כך לממונים עליו והבנו שכנראה יביאו אוטובוס חלופי".

"ברגע שהאוטובוס עצר, אין לי מושג מה קרה, אבל פתאם שמענו בום חזק מאד", שיחזרה גירון. "זכוכיות עפו לכל עבר, החלון עף לכיווני והתחילה היסטריה והיו צרחות בתוך האוטובוס. לפני שהורדתי את הראש, ראיתי לוחות מתכת עפים באוויר. ברגע שהכל נגמר, כולנו ירדנו במהירות מהאוטובוס וניסינו להתרחק מהמקום. רק כשהיינו למטה הבנו למעשה שמדובר בתאונה ושמשאית פגעה באוטובוס. למזלי לא קרה לי כמעט שום דבר מלבד מכות יבשות, ועכשיו לאחר טיפול ובדיקות השתחררתי מבית החולים". יחד איתה השתחררו כל הפצועים שקיבלו טיפול בבית החולים מאיר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הרוג ופצוע אנוש בתאונת אוטובוס בכביש 6. בן קלמר
הפצועים מבית החולים מאיר כבר שוחררו/בן קלמר

שני הנהגים שהיו מעורבים בתאונה נחקרו בחשד לגרימת מוות ברשלנות במחלק בוחני אגף התנועה של אזור השרון. במהלך החקירה מסרו הנהגים את גירסתם. נבדק החשד שהשניים יכלו לבצע מספר פעולות נוספות שהיו יכולות למנוע את התאונה, אך לא עשו אותן. מהחקירה עולה כי ככל הנראה לנהג האוטובוס, תושב ג'וליס בן 48, אירעה תקלה מיכנית שבגללה נסע באיטיות בנתיב הימני, ונהג המשאית, תושב הקריות בן 43, שהגיע מאחוריו בלם וסטה שמאלה.

כתוצאה מכך מטען המשאית, על אף שהיה קשור, נשמט ופגע בעוצמה באוטובוס באופן שהיה בו בכדי לגרום לפגיעה הקטלנית. רשיונם של הנהגים נפסל למשך 90 ימים. חקירת התאונה נמשכת על ידי בוחני אגף התנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully