וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמות הסמים במקסיקו: מלכת יופי נורתה למוות

מריה פלורס גאמז בת ה-20 נהרגה במהלך חילופי ירי בין מבריחי סמים לחיילים במדינת סינלואה. גאמז נסעה ברכב עם העבריינים, אולם לא ידוע אם הייתה מעורבת בירי. "סיפור עצוב"

מלכת יופי מקסיקנית נהרגה בסוף השבוע במהלך חילופי ירי בין חיילים לכנופיית מבריחי סמים – כך נמסר מהרשויות במקסיקו. גופתה של היפהפיה בת ה-20, מריה סוזנה פלורס גאמז, נמצאה ביום שבת האחרון לצד הכביש באזור ההרים במדינת סינלואה שבצפון-מערב מקסיקו. ליד הגופה היה מוטל רובה, אולם לא ידוע למי הוא שייך.

גאמז, שמחזיקה בתואר "האישה של מדינת סינלואה" לשנת 2012, התחרתה גם בתחרות היופי הרשמית של סינלואה, אולם לא זכתה. התובע הכללי של סינלואה, מרקו אנטוניו היגרה, סיפר לסוכנות הידיעות איי.פי. כי גאמז הייתה ברכב עם חלק מהעבריינים לפני שנהרגה. "אנחנו עדיין לא יודעים אם היא השתתפה בחילופי האש", אמר היגרה לסוכנות, "זה סיפור עצוב".

היגרה הוסיף כי הירי התרחש בתום מרדף בן כמה שעות אחר שיירת רכבים של הכנופייה סמוך לעיירה בה התגוררה גאמז. לדבריו, המרדף החל לאחר שאחד העבריינים פתח באש לעבר כוח סיור צבאי באזור. כמו כן, ציין היגרה כי לצד גאמז, נהרגו בתקרית שני חברי כנופייה נוספים. הוא הוסיף כי החיילים עצרו ארבעה חברי כנופייה נוספים והחרימו נשק, סמים ושישה כלי רכב.

צפו ברגע הזכייה של גאמז בתחרות היופי

בשנים האחרונות דווח על מספר מקרים של מעורבות גורמי פשיעה בתחרויות יופי במקסיקו. לפני כשנתיים דווח על תקרית דומה שהתרחשה גם היא במדינת סינלואה, בה נעצרה מלכת היופי של המדינה לשנת 2008 לאחר שנתפסה עם כנופיית מבריחי נשק סמוך לגוודלחרה. המקרה שימש השראה לסרט דרמה מוערך בשם "מיס באלה" שעסק בתופעה, בבימויו של הבמאי המקסיקני חררדו נארנחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully