וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת הקוק מקולומביה נעצרה בחשד לעבירות סמים

מלכת יופי קולומביאנית נעצרה בארגנטינה לאחר שישה חודשי מרדף משטרתי, בחשד ששכנעה דוגמניות צעירות להבריח קוקאין מדרום אמריקה לאירופה

מלכת היופי לשעבר של קולומביה נעצרה בארגנטינה בחשד למעורבות ברשת הברחת סמים בינלאומית לאחר מצוד שנמשך מספר חודשים. אנג'י סנקלמנטה ולנסיה, בת 31, צפויה להופיע היום (חמישי) בפני שופט, ולפי החשד היא שכנעה נשים צעירות להבריח קוקאין מארגנטינה לאירופה דרך מקסיקו. סנקלמנטה מכחישה את החשדות נגדה.

בשנת 2,000 היא זכתה בתואר מלכת הקפה, אך נאלצה להחזיר את הכתר לאחר שהתגלה כי היא נשואה, בניגוד לחוקי התחרות. מאוחר יותר היא התפרסמה כדוגמנית הלבשה תחתונה.

לדברי התביעה, סנקלמנטה גייסה דוגמניות צעירות שיטוסו מארגנטינה לעיר קנקון שבמקסיקו ומשם לאירופה, בדרך כלל במחלקה ראשונה, כשהן מבריחות קוקאין. בדצמבר הוצא נגדה צו מעצר, לאחר שאחת מהדוגמניות המבריחות נעצרה בנמל התעופה בקנקון כשבאמתחתה 57 קילוגרמים של קוקאין. העצורה הובילה את המשטרה לשש צעירות נוספות שטענו כי סנקלמנטה גייסה אותן. בעקבות זאת היא ירדה למחתרת והתחמקה ממעצר. אתמול היא נעצרה בהוסטל לצעירים בבואנוס איירס.

רשויות החוק סירבו בעבר לבקשת עורך דינה כי תזכה ליחס מיוחד, לאחר שטען כי היא מסרבת להסגיר את עצמה מחשש שתיאנס בבית הסוהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully