וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מלך סעודיה שרוי כבר שבועיים במוות קליני

העיתון "א-שרק אל-אווסט" מדווח כי איבריו הבסיסיים של המלך עבדאללה בן עבד אל-עזיז בן ה-88 אינם מתפקדים עוד. על פי הדיווח, "גורלו יוכרע בתוך שלושה או ארבעה ימים"

מלך סעודיה, עבדאללה בן עבד אל-עזיז, שרוי במצב של מוות קליני זה כשבועיים, כך דיווח אמש (שני) העיתון "א-שרק אל-אווסט" הרואה אור בלונדון. על פי הדיווח, צוות רפואי בסעודיה אישר כי איבריו הבסיסיים של המלך אינם מתפקדים עוד. "גורלו של המלך יוכרע בתוך שלושה או ארבעה ימים", נמסר. בית המלוכה הכחיש את הדיווח.

הדיווח עומד בסתירה להודעתו של בית המשפט הסעודי שהודיע בפומבי כי המלך עבר ניתוח של 11 שעות בהצלחה. סוכנות הידיעות הממלכתית דיווחה כי המלך, בן ה-88, אושפז בבית החולים לצורך ניתוח להידוק הרצועות בגבו.

מלך סעודיה עבדאללה. AP
מי יירש אותו? המלך עבדאללה/AP

על פי הדיווח בעיתון, מצבו של המלך העלה שאלות בנוגע ליורשו. יורש העצר הוא אמנם הנסיך סלמאן בן ה-76, שהוא הבא בתור לכס המלוכה. אך "א-שרק אל-אווסט" מדווח כי אחיו של סלמאן, הנסיך מוחמד בן נאיף, מערער על הירושה.

בחודש יוני הלך לעולמו יורש העצר הסעודי, הנסיך נאיף בן עבד אל-עזיז, בגיל 78 בז'נבה. בחודשים האחרונים לפני מותו סבל נאיף, שהיה חולה בסוכרת, מהתרופפות במצבו הבריאותי, ושהה בשווייץ לצורך בדיקות רפואיות. בהודעת הממלכה הסעודית לא נמסרה סיבת מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully