וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרו לבית בעין השלושה, וגילו רקטה במרפסת

רמי שני

25.11.2012 / 9:59

סטלה גורביץ, ששהתה עם בעלה בצפון בימים האחרונים בשל ירי הרקטות, הופתעה לגלות רקטה שלא התפוצצה. "יכול היה להתרחש כאן אסון", אמרה. חבלני המשטרה בוחנים כיצד להוציאה

"עשיתי הבוקר סיבוב ליד הבית, כדי לראות אם קרה לו משהו בזמן שהיינו בצפון. פתאום ראיתי חור בצד של רצפת המרפסת. קראתי לאמיר, בעלי, שיסתכל פנימה ויראה מה זה. הוא אמר שכנראה כלב חפר שם. אבל כשהסתכל יותר עמוק, הוא ראה שחדר לשם טיל, שבמזל לא התפוצץ". כך סיפרה הבוקר (ראשון) לוואלה! חדשות, סטלה גורביץ, חברת קיבוץ עין השלושה. היא ובעלה היו במהלך הימים האחרונים בצפון, כדי להתרחק מירי הרקטות, שהתפוצצו בשטח הקיבוץ פעמים רבות. "לא היינו בבית וחזרנו ביום שישי בערב", סיפרה גורביץ, "רק הבוקר ראיתי מה שקרה. זה מדהים, כי יכול היה להתרחש כאן אסון".

המרפסת של בני הזוג, נמצאת בחלקו האחורי של הבית. מתחתיה נמצאות מערכות ההשקיה והגז, שלא ניזוקו. "אני מתארת לעצמי מה היה יכול לקרות אם הטיל היה מתפוצץ. זה ממש נס", אמרה.

רכז הביטחון של הקיבוץ הזעיק חבלן משטרה שצילם את הרקטה כדי לבדוק כיצד ניתן להוציא אותו משם. ההערכה היא כי חבלני המשטרה יוציאו אותה במהלך השבוע הקרוב. ככל הידוע, מדובר ברקטה תקנית ולא בקסאם מתוצרת ביתית או מתוצרת התעשיה הצבאית של הארגונים ברצועת עזה.

“אני מקווה שלא יקרה שום דבר", אמרה גורביץ, “מסתובבים כאן בעלי חיים כמו חתולים או כלבים. למרות שאמרו לי ששום דבר לא יכול לקרות אם בעל חיים ייגע בזה, כי צריך משהו ממש כבד כדי להפעיל את הפצצה, אני קצת חוששת".

לבני הזוג נאמר כי יתכן שיהיה צורך להביא ביחד עם החבלן גם מהנדס, כדי לבחון איך ניתן להוציא את הרקטה מבלי שהיא תתפוצץ, ואם זה יקרה, איך לצמצם ככל האפשר את הנזק שעלול להתרחש כתוצאה מכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully