וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לשגרה: הלימודים בעוטף עזה יתחדשו הבוקר

רמי שני

24.11.2012 / 22:27

אחרי שבוע וחצי שבמהלכו הושבתו הלימודים בגנים ובבתי הספר בעקבות מבצע "עמוד ענן" יחזרו התלמידים לשגרה. הם האחרונים לשוב ללמוד לאחר שביתר יישובי הדרום שבו לבתי הספר

הלימודים בעוטף עזה יתחדשו הבוקר (ראשון), לאחר כשבוע וחצי שבו לא תפקדו מוסדות החינוך לאור מצב החירום המיוחד שהוכרז בדרום במהלך מבצע "עמוד ענן". בתי הספר וגני הילדים ישובו לפעילות רגילה ויתחדשו ביישובי המועצות אזוריות אשכול, שדות נגב, חוף אשקלון ושער הנגב ובערים אופקים ושדרות. גם הלימודים במכללת "ספיר" בשדרות יתחדשו מחר. עם כניסתה לתוקף של הפסקת האש, בוטלו ההגבלות על התכנסויות רחבות היקף, דבר המאפשר את הפעלתם מחדש של מערכות החינוך במרחק של שבעה קילומטרים מגבול הרצועה.

תלמידים באשקלון חוזרים ללימודים אחרי שבוע של מלחמה. שי מכלוף
תלמידי אשקלון חוזרים ללימודים, אתמול/שי מכלוף

הלימודים בראשון לציון חודשו ביום חמישי, ובתום התייעצות שקיימו ראשי הערים עם פיקוד העורף, הוחלט לחדש אתמול את הלימודים גם במוסדות החינוך בערים אשקלון, באר שבע, אשדוד, נתיבות, קריית גת וקריית מלאכי ובמועצות האזוריות מרחבים, באר טוביה ובני שמעון.

רקטה נפלה בבית ספר באשקלון, נובמבר 2012. יהושע בריינר
בית ספר באשקלון שנפגע מרקטה במהלך המבצע/יהושע בריינר

אלוף פיקוד העורף, אייל אייזנברג, הנחה לתגבר בחיילים את מוסדות החינוך בערים וביישובים בדרום לקראת החזרה לשגרה. אתמול הוצבו מאות חיילים של פיקוד העורף בכניסה לגנים ולבתי הספר וסייעו בקליטת התלמידים.

במהלך מבצע "עמוד ענן", כ-250 אלף תלמידים המתגוררים באזורים שהיו תחת אש מכיוון רצועת עזה נאלצו להישאר בבתיהם. בכל הטווח של עד 40 קילומטרים מהרצועה לא התקיימו לימודים כלל לאורך כל המבצע, ובאזורים רחוקים יותר אליהם הגיעו גם כן רקטות, כמו ראשון לציון, בוטלו הלימודים לסירוגין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully