וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס ליכוד לפני הפריימריז: "המבצע - לא פוליטי"

פנחס וולף

22.11.2012 / 22:35

במרכז הכנס עמדו, כצפוי, מבצע "עמוד ענן" והפסקת האש. "התקשורת והשמאל הכניסו אותנו לבוץ ומטיפים לנו מוסר", אמר השר ארדן. ריבלין דחה הטענות לפיהן עיתוי המבצע לא מקרי

יממה לאחר כניסת הפסקת האש בין ישראל לחמאס לתוקף, המערכת הפוליטית כבר חזרה לתזוזה לקראת מערכות הפריימריז בליכוד ובעבודה, שייערכו בשבוע הבא. הכנס הגדול, וכנראה האחרון, לפני הפריימריז שייערכו ביום ראשון בליכוד נערך הערב (חמישי) בירושלים, ובאופן לא מפתיע, עיקר הנאומים של השרים וחברי הכנסת שהשתתפו בכנס הוקדשו למבצע "עמוד ענן" ולהפסקת האש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כשהשקט יישמר- יבינו שהייתה כאן הנהגה אחראית". ארדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זו אותה תקשורת, אותם אנשי שמאל שדחפו את הנסיגה החד-צדדית, ואפשרו לחמאס להתמודד על הרשות הפלסטינית, גם כאן בסניפי הדואר במזרח ירושלים", תקף השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן. "זאת הייתה ההחלטה הראשונה של אולמרט. אותם אנשים שהכניסו אותנו לבוץ וגירשו את תושבי גוש קטיף, הם אלו שמטיפים לנו מוסר היום על למה לא פעולה קרקעית ולמה לא המשכתם את המבצע".

ארדן הביע ביטחון שבמבחן הזמן ייזכרו הישגי המבצע. "כשאנחנו נפרסם את התמונות של עזה אחרי המבצע, ועזה לפני, וכשכל העם יבין שבחמישה ימים של הפצצות, צה"ל מחק הצטיידות של אמצעי לחימה שחמאס אגר במשך חמש שנים, וכשהשקט בעזרת השם יישמר, כולם יבינו שהייתה הנהגה אחראית, שחיסלה את רמטכ"ל חמאס ואת רוב הצמרת של מי שאחראים לשיגור הטילים", אמר השר ארדן. "המבחן שלנו הוא בשקט. אם השקט יחזור – בוודאי שהעם יראה את הדברים אחרת". לדבריו, הערבות המצרית והבינלאומית לשקט הושגה "בלי לוותר לאבו מאזן כמו שקודמנו עשו בחוסר אחריות".

"שום שיקול פוליטי לא עמד בפני נתניהו"

לטענת יו"ר הכנסת, ראובן ריבלין, ארצות הברית ומדינות אירופה ביקשו מראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא לדחוף את מצרים לידי חמאס. "השיקול שלנו הוא להביא למצב שמצרים תיקח אחריות", הסביר ריבלין. "לא יקום ולא יהיה שאותה כנופיית טרור שעטתה עור של מדינה נותנת דרור לעצמה להתעסק בטרוריזם כלפינו". ריבלין דחה טענות שנשמעו לפיהן עיתוי המבצע בסמיכות לבחירות אינו מקרי. "אני אומר באחריות מלאה: שום שיקול פוליטי לא עמד בפני ראש הממשלה נתניהו, עם כל הכבוד לכל אותם מלעיזים, אל ילמדו אותנו מהי אחריות כלפי מדינת ישראל", אמר ריבלין.

גם חברי כנסת אחרים של הליכוד דיברו בתקיפות. "יבוא היום ונוריד את הראשים של כל ראשי חמאס", הודיע ח"כ דני דנון. "מה שקרה בשבוע האחרון - זאת הייתה טעימה. הופעתי בטלוויזיה מול חנין זועבי. לאחר מכן פעילים שאלו אותי: 'למה לא חנקת את זועבי בטלוויזיה'. אמרתי: 'אנחנו לא חונקים אף אחד, אנחנו פועלים לפי החוק. נעתור לוועדת הבחירות המרכזית כדי לפסול את מועמדותה. מקומה לא בכנסת, מקומה בבית הסוהר'".

סגן השר איוב קרא אמר: "לא יפחידו אותנו לא בעזה ולא באמא של עזה. אנחנו נשמור על ישראל לנצח נצחים". באירוע השתתפו גם שר האוצר, יובל שטייניץ, שדיבר על ההישגים הכלכליים שהוא השיג במהלך הקדנציה, ח"כ אריה ביבי, שעבר מקדימה לליכוד, ונשיא הבונדס לשעבר, יהושע מצא.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully