וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום במספרים: הנתונים המעודכנים על "עמוד ענן"

50% מהתקיפות בעזה היו של פעילים בזמן שיגור, מאז חצות נורו 169 רקטות לישראל, צוותי מד"א טיפלו ב-112 פצועים ובעזה מדווחים על 27 הרוגים. זה היה היום השביעי של המבצע

יומו השביעי של מבצע "עמוד ענן" כפי שהוא משתקף במספרים: לפי פילוח תקיפות חיל מהיום (שלישי), 50% מהן היו תקיפות פעילים בזמן שיגור, 22% מהן - תקיפות המשגרים עצמם, 1% מהן – יעדי שלטון וממשל, 12% מהן - מטרות שיבוש (מטרות הסחת דעת), 8% מהן – מנהרות הברחה, 4% מהן - אתר ייצור אמל"ח, 3% מהן - למוסדות ממשל ומבנים של חמאס. מאז חצות ועד לרגע זה שוגרו לישראל 169 רקטות.

מבחינת הטיפול בנפגעים, משעות הבוקר ועד לרגע זה העניקו צוותי מד"א טיפול רפואי לכ-112 אזרחים שנפגעו במרחבי הדרום והמרכז. בהם אחד קשה, שניים קל מרסיסים ו-27 פצועים קל מחבלות ופציעות במהלך ריצה למרחבים המוגנים. כמו כן טיפלו צוותי מד"א ב-82 נפגעי חרדה. דובר מד"א, זכי הלר, דיווח כי מתחילת מבצע "עמוד ענן" ועד לרגע זה העניקו צוותי מד"א טיפול רפואי לכ-400 נפגעים, בהם שלושה הרוגים, שלושה פצועים באורח קשה, ארבעה פצועים באורח בינוני, 27 קל, 55 פצועים שנחבלו במהלך הריצה למרחבים המוגנים ו-300 חרדה.

מבחינת נפגעים ברצועת עזה, משעות הערב נהרגו 20 בני אדם בעזה, ובכך עולה מניין ההרוגים שם ל-27. מאז תחילת מבצע "עמוד ענן" דיווחו הפלסטינים על 950 פצועים.

  • עוד באותו נושא:
  • עמוד ענן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully