וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב ירי לעבר כוח צה"ל ברמת הגולן, אין נפגעים

20.11.2012 / 16:31

שגרה חדשה גם בגבול הצפון? בפעם השלישית השבוע אש נורתה מהעבר הסורי של הגדר לעבר כוח צה"ל שסייר באזור מוצב תל חזקה ברמת הגולן. אין נפגעים וצה"ל בחר שלא להשיב אש

לא שקט גם בגבול הצפון. אש נפתחה אחרי הצהריים (שלישי) מכיוון סוריה לעבר סיור של צה"ל באזור תל חזקה ברמת הגולן. כתוצאה מהירי נפגע רכב צבאי בגלגליו, אך לא היו נפגעים. הכוח לא זיהה את מקור הירי, ולכן לא השיב אש.

מוצב תל חזקה, נבומבר 2012. ג'יליס
הכוח בחר שלא להשיב אש מכיוון שלא זיהה את מקור הירי. תל חזקה, החודש/ג'יליס

מדובר באירוע השלישי השבוע בגבול הצפון. אתמול נורתה אש מנשק קל לעבר כוח צה"ל שסייר סמוך למוצב תל חזקה. גם במקרה זה בחר כוח הלוחמים שלא להגיב לירי. ביום ראשון נפתחה אש לעבר כוח צה"ל שסייר באותו המקום, אז השיב הסיור לעבר מקור הירי, בירי ארטילרי.

צה"ל העביר תלונה חריפה לכוחות האו"ם באזור

לדברי צה"ל, במקרה הזה זוהתה פגיעה בסוללת התותחנים המוצבת בסמוך לגבול ממנה נורו בשבועות האחרונים מספר פגזי מרגמה תועים לעבר שטח ישראלי. הירי בוצע בהתאם להוראת הרמטכ"ל, בני גנץ, נוכח אירועים דומים בשבועות האחרונים.

בעקבות התקרית, העביר צה"ל תלונה חריפה לכוחות האו"ם שבאזור מאחר ומדובר בתקרית הרביעית מסוג זה בחודש האחרון. כוחות גדולים של הצבא הוזנקו לאזור התקרית ופתחו בסריקות בכדי לשלול את האפשרות שמדובר בניסיון חדירה לשטח ישראל. גם כוחות רפואה גדולים הוקפצו לנקודת התקרית, שכן בתחילה התעורר חשש שמספר חיילים נפגעו.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully