וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: חיל האוויר תוקף מנהרת הברחה בצפון הרצועה

בסרטון שהפיץ דובר צה"ל מתועדות תקיפות באזור בית להיא ובשכונת אל-עטטרה. צה"ל: "סוריה, אירן וחיזבאללה עומדים מאחורי האמל"ח". מטוסי צה"ל השליכו כרוזים לתושבי עזה

צילום: דובר צה"ל, עריכה: גדי וינסטוק

כוחות צה"ל תקפו במהלך הבוקר (שלישי) 11 חוליות מחבלים ברצועת עזה. בנוסף, צה"ל תקף כ-30 משגרים מוטמנים, מנהרות התקפיות ומחסני אמצעי לחימה ברצועה. עוד נמסר כי הותקפה דירת מסתור צבאית של מפקד בכיר, אשר שימשה לאחסון אמצעי לחימה. בנוסף, בוצע ירי כוחות שריון וארטילריה לעבר הרצועה. הפלסטינים דיווחו כי שישה פלסטינים נהרגו בתקיפה של צה"ל בשכונת סברה שבדרום העיר עזה. מוקדם יותר נהרג פלסטיני, ושישה בני אדם נוספים נפצעו, בתקיפה של חיל האוויר לעבר בית בדיר אל-בלח במרכז רצועת עזה.

הריסות ברצועת עזה לאחר תקיפות צה"ל במבצע "עמוד ענן", נובמבר 2012. רויטרס
תקיפת צה"ל ברצועת עזה, היום/רויטרס
sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בצהריים דווח כי חיל האוויר פיזר כרוזים נוספים בחלקים שונים ברצועת עזה, ועליהם אזהרות לאזרחים. בכרוז הראשון נכתב: "אל תושבי שייח עג'לין, את אל הווא, רימאל דרום, זייתון, סג'עייה, טורקמאן וסג'עייה ג'דידה: למען שלומכם, אתם נדרשים לפנות את מקום מגוריכם מיידית ולנוע אל מרכז העיר עזה דרך הצירים אל קהארה, ג'מעאת אל דול אל עראבייה, אל אקצא אל קסדייה, אם אלאיימון, צלאח אלדין, אל מקסורה, חלצ' מג'דד. במרכז העיר עליכם לשהות בין הצירים צאלח אל- דין ממערב, עמאר אלמוחתאר מצפון, אל נאצר ממזרח ורחוב אל קודס מדרום. צבא ההגנה לישראל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הכרוזים שהופצו לתושבי עזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכרוז השני נכתב: "אל תושבי אזור פאתי שאטי: אל-עטטרה בית להיא ובית חנון, למען שלומכם אתם נדרשים לפנות את מקום מגוריכם מיידית ולנוע אל מרכז העיר עזה דרך הצירים אל פאלוג'ה, אל אודה אלכסה רחוב צאלח אל דין. במרכז העיר עליכם לשהות בין הצירים באלח אל- דין ממערב, עמאר אלמוחתאר מצפון, אל נאצר ממזרח ורחוב אל קודס מדרום. צבא ההגנה לישראל".

הושמדו אמל"חים שהוברחו על ידי סוריה, אירן וחיזבאללה

לטענת הצבא, אמצעי לחימה שהושמדו הוברחו על ידי סוריה, אירן וחיזבאללה. בסרטון שהפיץ דובר צה"ל מתועד פיצוץ מאגר תחמושת במהלך תקיפת מנהרת הברחה באזור בית להיא ותקיפת מנהרה נוספת בשכונת אל-עטטרה שבצפון הרצועה.

צפו: חיל האוויר מפציץ מבנה לאחסון אמצעי לחימה. דובר צה"ל
תיעוד הפצצת מבנה לאחסון אמצעי לחימה ברצועה, היום/דובר צה"ל

גם מוקדם יותר הלילה תקפו כוחות צה"ל ברצועת עזה. מקורות פלסטינים דיווחו כי מטוסי חיל האוויר הפציצו את ביתו של מפקד גזרת רפיח של הזרוע הצבאית של חמאס, ראא'ד אל-עטאר, בדרום מערב רפיח. סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווחה כי שלושה טילים נורו לעבר ביתו בדרום רצועת עזה.

הריסות הבנק הלאומי האיסלמי בעזה שהופצץ על ידי צה"ל במבצע "עמוד ענן", נובמבר 2012. רויטרס
הריסות הבנק הלאומי האיסלמי בעיר עזה, היום/רויטרס

בנוסף, כלי התקשורת הפלסטינים דיווחו כי מטוסי חיל האוויר הפציצו את בניין הבנק הלאומי האיסלמי בעיר עזה. על פי הדיווחים, המבנה נשרף כליל ולפחות ארבעה בני אדם נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "שיפא" בעיר. בהמשך דווח גם כי הופצץ מטה ביטחוני בעזה. במקביל דווח גם כי הותקפו יעדים בחאן יונס, דיר אל-בלח, בין חנון ובצפון הרצועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully